Radar Tespit Cihazı Kullanan Var Mı?
-
Kurallara uymak daha kolay gözüküyor :) ehliyet gidebilirmiş , para cezasıda varmış en iyisi kurallara uy hocam
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Hız sınırlarına uy,
hız sınırlarına tabiki uymak gerekir, de hakkaten şehirler arası yolda çekilmiyo.. hele gideceğin yol 700 km felanda işkenceye dönüyo boş yoldada basıyo insan.. her yere otoban yaptılar hız sınırı koymadılarda biz mi inadına basıyoz şehirler arası yolda :d
-
Adam senin arabanda cihazın varlığını tespit ettiği zaman cihazı bulmasına gerek varmı
tespit ediyor yani sonuçta
Sserkan tarafından 23/Eyl/13 22:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Eskisi gibi pusu durumu yok adamlar göstere göstere koyuyorlar radarı.
Biraz ayık oldun mu zaten böyle bi cihaza gerek yok
-
Yahu kullanan var mi demis adam, istedigi cevaptan baska her turlu cevap gelmis :))
-
Bende tam bi bilgi bulamamıştım takip ediyorum konuyu.
-
o nasıl bişi hoca ya ekran yok bişi yok ötüyor mu acaba radar görünce çok ilginç bişimiş ya :)
Aklıma takıldl sorayım belki bilirsiniz. Diyelim ki arabaya jammer koyduk bastık gidiyoruz radarın sinyallerini de karıştırmaz mı ? Arabanın vites kutusunun oraya yerleştirsen bir de on/off düğmesi çeksen alttan çevirmede kapatıp açsan olmaz mı ?
KaRaKuLe tarafından 24/Eyl/13 03:41 tarihinde düzenlenmiştir -
20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk
cezası büyük bunun
Hız sınırlarını tespite yarayan cihazların yerlerini belirleyen veya sürücüyü ikaz eden cihazları imal veya ithal etmek,
2.120,00 TL.den 3.535,00 TL.ye kadar maddi
6-8 ay hapis
Cihazlar mahkeme kararıyla müsadere edilir.
DJ_Alper tarafından 24/Eyl/13 09:05 tarihinde düzenlenmiştir -
DJ_Alper bunu yazdı
20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk
cezası büyük bunun
alper senin boşa attığını hiç görmedim hacı 20 tl ye yurtdışı da olsa nerden bulabilirm yada internet
-
leadertay bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk
cezası büyük bunun
alper senin boşa attığını hiç görmedim hacı 20 tl ye yurtdışı da olsa nerden bulabilirm yada internet
amk türkiyeye sokabilsem ben sokacam zaten :)
aliexpressde dolu gümrükte yakalanırsan boku yersin yukarda cezası var
o kargo 15 iş günü yazmış sen ondan o da yurt dışyından sipariş geçecek
edit: ben ama 3-4 aya getirmeyi düşünüyorum heryerde adam buldum gümrükte adama bulamadım onuda bulsam 2000-3000 tane getirecem :)
DJ_Alper tarafından 24/Eyl/13 09:11 tarihinde düzenlenmiştir
