folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Radar Tespit Cihazı Kullanan Var Mı?



Radar Tespit Cihazı Kullanan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    Kurallara uymak daha kolay gözüküyor :) ehliyet gidebilirmiş , para cezasıda varmış en iyisi kurallara uy hocam

    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Hız sınırlarına uy,

    hız sınırlarına tabiki uymak gerekir, de hakkaten şehirler arası yolda çekilmiyo.. hele gideceğin yol 700 km felanda işkenceye dönüyo boş yoldada basıyo insan.. her yere otoban yaptılar hız sınırı koymadılarda biz mi inadına basıyoz şehirler arası yolda :d


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Adam senin arabanda cihazın varlığını tespit ettiği zaman cihazı bulmasına gerek varmı 

    tespit ediyor yani sonuçta 

    Sserkan tarafından 23/Eyl/13 22:39 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Eskisi gibi pusu durumu yok adamlar göstere göstere koyuyorlar radarı.

    Biraz ayık oldun mu zaten böyle bi cihaza gerek yok


    Solak Cerrah
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Yahu kullanan var mi demis adam, istedigi cevaptan baska her turlu cevap gelmis :))


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Bende tam bi bilgi bulamamıştım takip ediyorum konuyu.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    o nasıl bişi hoca ya ekran yok bişi yok ötüyor mu acaba radar görünce çok ilginç bişimiş ya :)

    Aklıma takıldl sorayım belki bilirsiniz. Diyelim ki arabaya jammer koyduk bastık gidiyoruz radarın sinyallerini de karıştırmaz mı ? Arabanın vites kutusunun oraya yerleştirsen bir de on/off düğmesi çeksen alttan çevirmede kapatıp açsan olmaz mı ?

    KaRaKuLe tarafından 24/Eyl/13 03:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk

    cezası büyük bunun

     

    Hız sınırlarını tespite yarayan cihazların yerlerini belirleyen veya sürücüyü ikaz eden cihazları imal veya ithal etmek,

    2.120,00 TL.den        3.535,00 TL.ye kadar  maddi

    6-8 ay hapis

    Cihazlar mahkeme kararıyla müsadere edilir.  

     

    DJ_Alper tarafından 24/Eyl/13 09:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk

    cezası büyük bunun

     

    alper senin boşa attığını hiç görmedim hacı 20 tl ye yurtdışı da olsa nerden bulabilirm yada internet 


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    leadertay bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    20 liraya getirmiş 180 liraya satıyor amk

    cezası büyük bunun

     

    alper senin boşa attığını hiç görmedim hacı 20 tl ye yurtdışı da olsa nerden bulabilirm yada internet 

    amk türkiyeye sokabilsem ben sokacam zaten :)

    aliexpressde dolu gümrükte yakalanırsan boku yersin yukarda cezası var

    o kargo 15 iş günü yazmış sen ondan o da yurt dışyından sipariş geçecek

     

    edit: ben ama 3-4 aya getirmeyi düşünüyorum heryerde adam buldum gümrükte adama bulamadım onuda bulsam 2000-3000 tane getirecem :)

    DJ_Alper tarafından 24/Eyl/13 09:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 4577 Toplam Mesaj: 31