Rahat Oturamıyorum
-
mrb aynı sorun bende var doktora gittim sag omuz biraz düşük dedi bende ramazanda sonra spora gitcem nette skolyoz omurga hastalıgı diye arat bunu hafif el kol hareketleri var belini kütletme istegi doguyor delirtiyordu beni nedeni sabit düz durmaman
-
ben de damağıma fıstık ezmesi yapışmasından korkuyorum diye fıstık ezmesi yiyemiyorum :S
-
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D
-----------------------------
ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını
-----------------------------La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D
-----------------------------
İğrenç amq ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D -
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------

Ortopedik ürünler satan bi yere gidip şunu tarif ediyorsun. Sana nasıl kullanman gerektiğini orada anlatırlar. Fiyatı 15-20 lira civarı değişiyor.
Yinede herşeyden önce doktora başvurmanı tavsiye ederim.
-----------------------------Bunlara posturex deniyor hacı, bir tane aldım da 27 liraydı ama dik tutmasına rağmen yine sandalyede fazla rahat değildi. Aslında bu resimdeki modeller daha pahalıydı, nerden 15 liraya alabilirim bunu.
-
doktora gidicen hacı dinleme kimseyi bahsettiğin bölgeye verdiğin bir zarar çook ciddiye mal olur
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D
-----------------------------
ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını
-----------------------------La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D
-----------------------------
İğrenç amq ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D
-----------------------------kıl dönmesi pis aq.
kıçını görmeyen kalmıyor :D
-
bel fıtığı olabilir doktora görün
-
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D
-----------------------------
ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını
-----------------------------La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D
-----------------------------
İğrenç amq ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D
-----------------------------kıl dönmesi pis aq.
kıçını görmeyen kalmıyor :D
-----------------------------tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D
-
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D
-----------------------------
ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını
-----------------------------La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D
-----------------------------
İğrenç amq ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D
-----------------------------kıl dönmesi pis aq.
kıçını görmeyen kalmıyor :D
-----------------------------tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D
-----------------------------adamın kıçını nekadar iyi tanıyorlar yaw :D şaka tabi :P:D:D:D:D
-
hacktorx bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
HeYeT bunu yazdı:
-----------------------------The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------
Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D
-----------------------------
ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını
-----------------------------La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D
-----------------------------
İğrenç amq ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D
-----------------------------kıl dönmesi pis aq.
kıçını görmeyen kalmıyor :D
-----------------------------tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D
-----------------------------adamın kıçını nekadar iyi tanıyorlar yaw :D şaka tabi :P:D:D:D:D
-----------------------------senin tek sorunun ne biliyormusun adamım :)))
şaka yapıoz kardeş alınma.
geçmiş olsun
