folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rahat Oturamıyorum



Rahat Oturamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    mrb aynı sorun bende var doktora gittim sag omuz biraz düşük dedi bende ramazanda sonra spora gitcem  nette skolyoz omurga hastalıgı diye arat bunu hafif el kol hareketleri var  belini kütletme istegi doguyor delirtiyordu beni nedeni sabit düz durmaman


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    ben de damağıma fıstık ezmesi yapışmasından korkuyorum diye fıstık ezmesi yiyemiyorum :S


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D


    -----------------------------

    ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını


    -----------------------------

    La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D


    -----------------------------

    İğrenç amq  ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Ortopedik ürünler satan bi yere gidip şunu tarif ediyorsun. Sana nasıl kullanman gerektiğini orada anlatırlar. Fiyatı 15-20 lira civarı değişiyor.

    Yinede herşeyden önce doktora başvurmanı tavsiye ederim.


    -----------------------------

    Bunlara posturex deniyor hacı, bir tane aldım da 27 liraydı ama dik tutmasına rağmen yine sandalyede fazla rahat değildi. Aslında bu resimdeki modeller daha pahalıydı, nerden 15 liraya alabilirim bunu.


    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasVa
    kasVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2010
    Erkek

    doktora gidicen hacı dinleme kimseyi bahsettiğin bölgeye verdiğin bir zarar çook ciddiye mal olur


    rapid premium alacak para çalana hırsız deniyor ama rapid premüumun kendisini çalana hırsız denmiyor.neden ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D


    -----------------------------

    ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını


    -----------------------------

    La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D


    -----------------------------

    İğrenç amq  ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D


    -----------------------------

    kıl dönmesi pis aq.

    kıçını görmeyen kalmıyor :D


    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    bel fıtığı olabilir doktora görün

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D


    -----------------------------

    ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını


    -----------------------------

    La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D


    -----------------------------

    İğrenç amq  ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D


    -----------------------------

    kıl dönmesi pis aq.

    kıçını görmeyen kalmıyor :D


    -----------------------------

    tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D


    -----------------------------

    ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını


    -----------------------------

    La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D


    -----------------------------

    İğrenç amq  ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D


    -----------------------------

    kıl dönmesi pis aq.

    kıçını görmeyen kalmıyor :D


    -----------------------------

    tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D


    -----------------------------

    adamın kıçını nekadar iyi tanıyorlar yaw :D şaka tabi :P:D:D:D:D


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amk başlığı görünce direk aklıma kıl dönmesi geldi hemen doktora koş dicektim çektim çünkü Çatalımı aldılar amk çatalsız kaldım :D:D:D


    -----------------------------

    ne çatalı lan? nasıl alıyolar çatalını


    -----------------------------

    La oturamıyodum meğer kıl dönmesi varmış 1 sene dönmüş içerde sonra götürdük ameliyat dedi okul var diye yazı bekledim işaret parmağı girecek kadardı kılın yardığı et sonra komple cataldan başladılar eti komple aldılar ordaki çatal oldu dümdüz :D


    -----------------------------

    İğrenç amq  ya:D neyse iyiki arkada olmuş ha:D


    -----------------------------

    kıl dönmesi pis aq.

    kıçını görmeyen kalmıyor :D


    -----------------------------

    tmm aga kıcım hakkkında bu kadar yorumu kaldıramam :D:D


    -----------------------------

    adamın kıçını nekadar iyi tanıyorlar yaw :D şaka tabi :P:D:D:D:D


    -----------------------------

    senin tek sorunun ne biliyormusun adamım :)))

    şaka yapıoz kardeş alınma.

    geçmiş olsun


    matematik24.com
Toplam Hit: 3709 Toplam Mesaj: 23