Rakı Buzlukta Beyaz Oldu Normal Mi ?
-
arkadaşla rakı içelim dedik bi 70 cl Demlen marka rakı almıştık. buzluğa koydum 1 saat felan oldu şimdi rakı beyazlaşmış durumda.
Bu normal mi ?
-
:D Rakinin icindeki sumu dondu acaba. Yetkili mercilerden aciklama bekliyoruz. Rakicilar ciksinda aciklasin bakalim
-
normal ben erciyeste içerken başıma gelmişti soguktan susuz rakım beyaz olmuştu içtim sorun olmadı sende iç denendi onaylandı
-
Aynı şeyle bende karşılaşmıştım duyumuma göre kristallenme oluyomuş hani biz içmiştik sorun da yok yani doldur bitir. Afiyet olsun :)
-
şuanda içiyoruz , bişi olursa burdan bildiricem :W
-
normal normal
-
Sıkıntı yok, çok soğutursan donma noktasına doğru öyle oluyor, çok kere denk geldim.
-
anason yağı donar içmeyin çözülmeden zehirlenmeye kadar gider. bardağa koyarsanız kristaller en üste gelir ve fena çarpar tamamen çözülmesini bekleyin. buz kadar soğuk bişey içmek istersen zivaniya yada jager donmaz buzlukta
-
Son derece normal bir durum, güzel bi küşleme ile ne güzel olur,
-
beyler bayanlar hala yaşıyorum rakı güzel herkesi beklerim yolunuz düşerse kapımı çalmadan geçmeyin.
-
rakı bitti kafalar güzel bekliyorum bişişler olacakmı die :D
