RAM Sorunu.. YARDIM Lütfen..
-
sistemim seninle aynısı, böyle bir sorun yok bende, yalnız bendeki win7 sp1 siz.Belki bu bilgi işine yarar.
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
sistemim seninle aynısı, böyle bir sorun yok bende, yalnız bendeki win7 sp1 siz.Belki bu bilgi işine yarar.
-----------------------------sp1 kullanmamanın cazibesi ne olabilir ki ,, aksine senın zararına.. ancak bende win64bit var.. ona rağmen böyle.. 32 bit de kullandım..
Toplam Hit: 2142 Toplam Mesaj: 13
