folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Rapid Premium Kontor Karsılığı Verilir



Rapid Premium Kontor Karsılığı Verilir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    arkadaşlar haftaya üni gidecegim için bana lazım degil artık ordan yakalamaya calısıcam rapidleri ancak suan elimde 3 tane saglam rapid var hack hesao bunlar tabii

    4 aylık nisana kadar olan : 30 kontor 2 adet vardır

    6 aylık hazirana kadar olan : 40 kontor  1 adet vardır

    isteyen arkadaşlar pm atısınlar he guven meselesine gelince daha once lockerz uyelik karısılıgın dagıttıgım oldu bir kaç kişiye verdim merak eden olursa veririm niclerini sorursunuz

     

    mod: konu silinmezse sevinirim


    _AnarChisT_Tr_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    edit : saat 20.26

    arkadaşlar elimde suan 3 adet rapid pre vardır. üsttede yazdıgım gibi haftaya üniye gidiyorum preler asagıdaki gibi verilecektir almak isteyen pm atarsa sevinirim hersey acık sanırım

    OPERATÖR TURKCELL

    21.nisan 2010       >>>>>   secure        15 kontor

    28 nisan 2010        >>>>>  secure         15 kontor

    10.Haziran 2010   >>>>>  unsucere     30 kontor

     

    foruma girip cıkıyorum surekli bu akşam bitsin istiyorum fazla uzamasın ...


    _AnarChisT_Tr_
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    hocam ayıptır sorması hack hesap nasıl sağlam oluyo 

    bu arada fiyatlar iyi


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Maili benim üstüme olacak mi ?

    yani mail bilgileri senin adina mi ?

    yoksa degil mi ?


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    bu ayı saymassak nisana iki ay kaldı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    saglamlıgı sıyle kimseye vermedim yakalanma olasıgı az kota kontrolü ile sonuna kadar kullanılabilir yani benim yaptıgım gibi

     

    mail olayı benim hiçbir alakası yok direkt hack hesap veririm sahibini devre dısı bırakabilirsen bırak ben nsl yapıldıgını bilmiyorum yapmadım


    _AnarChisT_Tr_
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ayı saymassak nisana iki ay kaldı


    -----------------------------

     

    demek ki yanlış hesap yapmışım ama fiytlarda degişiklik olmayacak aynı fiyatlar ve preler


    _AnarChisT_Tr_
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    cylaker bunu yazdı:
    -----------------------------

    saglamlıgı sıyle kimseye vermedim yakalanma olasıgı az kota kontrolü ile sonuna kadar kullanılabilir yani benim yaptıgım gibi

     

    mail olayı benim hiçbir alakası yok direkt hack hesap veririm sahibini devre dısı bırakabilirsen bırak ben nsl yapıldıgını bilmiyorum yapmadım


    -----------------------------

    hocam un secure mi secure mi senmi secure ettin açıklarsan iyi olur 


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    hocam valla ben uzerinde hiçbir oynama yapmadım hatta üzerlerinden download bile yapmadım secure yi tam olarak bilmiyorum nedir ne degildir bunlar sizlerinde yapmış oldugu yöntem ile hacklenmiş hesaplardır yani secure filan bilmiyorum


    _AnarChisT_Tr_
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    cylaker bunu yazdı:
    -----------------------------

    saglamlıgı sıyle kimseye vermedim yakalanma olasıgı az kota kontrolü ile sonuna kadar kullanılabilir yani benim yaptıgım gibi

     

    mail olayı benim hiçbir alakası yok direkt hack hesap veririm sahibini devre dısı bırakabilirsen bırak ben nsl yapıldıgını bilmiyorum yapmadım


    -----------------------------

    hocam un secure mi secure mi senmi secure ettin açıklarsan iyi olur 


    -----------------------------

    hoca öyle kimse almaz :)

    hesabın maili senin üstüne olmazsa o hesap yarın da gidebilir, daha sonra da :)

    hiç te gitmeyebilir ama sonucta bilgileri degistiremicem :)

    ben vazgectim,

    iyi satışlar :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    reaton
    reaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    hocam mailleri benim üzerime degil neden cunku nasıl yapıldıgını bilmiyorum ben sadece dedigim gibi hack yöndetimi biliyorum ve link dagırıyorum he sen biliyorsan banada ogret bundan sonrakileri oyle yapayım biliyorum diyosan alırsın degiştirirsin bana nsl oldugunu solersin bundan sonra oyle yapıp satarım


    _AnarChisT_Tr_
Toplam Hit: 2899 Toplam Mesaj: 23