Rapidshare-Kesin Çözüm
-
cursedcrow bunu yazdı:
-----------------------------
benim kaspersky de öttü.. nedir bunun olayı güvenmelimiyiz_?
-----------------------------
ben indiriom dai sen bilmem -
pekiyi imran gene saol ama birşey soracam bende 4 tane linki çaktım ama altta dört download penceresi açtı..öyle olması işlerimi engelliyor.kapatayım hepsini dedim belki download deavm eder ama ıh ıh tüm downloadlar durdu ve yeniden başlamadı
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
pekiyi imran gene saol ama birşey soracam bende 4 tane linki çaktım ama altta dört download penceresi açtı..öyle olması işlerimi engelliyor.kapatayım hepsini dedim belki download deavm eder ama ıh ıh tüm downloadlar durdu ve yeniden başlamadı
-----------------------------
bende anlamadım amma burda inio işte... program olduğu için hızını düşürüyor birde onun flashget gibi çalışıp çalışmadığını bilmior. bir arkadaş yoladı ondan çalıntı yaptım -
jottinin tarama sonuçları A-Squared Found nothing AntiVir Found nothing ArcaVir Found nothing Avast Found nothing AVG Antivirus Found nothing BitDefender Found nothing ClamAV Found nothing CPsecure Found nothing Dr.Web Found nothing F-Prot Antivirus Found nothing F-Secure Anti-Virus Found nothing Fortinet Found nothing Kaspersky Anti-Virus Found nothing NOD32 Found nothing Norman Virus Control Found nothing Panda Antivirus Found nothing Rising Antivirus Found nothing Sophos Antivirus Found nothing VirusBuster Found nothing VBA32 Found nothing
-
__d_mode__ bunu yazdı:
-----------------------------
jottinin tarama sonuçları A-Squared Found nothing AntiVir Found nothing ArcaVir Found nothing Avast Found nothing AVG Antivirus Found nothing BitDefender Found nothing ClamAV Found nothing CPsecure Found nothing Dr.Web Found nothing F-Prot Antivirus Found nothing F-Secure Anti-Virus Found nothing Fortinet Found nothing Kaspersky Anti-Virus Found nothing NOD32 Found nothing Norman Virus Control Found nothing Panda Antivirus Found nothing Rising Antivirus Found nothing Sophos Antivirus Found nothing VirusBuster Found nothing VBA32 Found nothing
-----------------------------
olay nathing. vlalh soal benim kasperste bişi bulamadı -
Virüs Yok:) artık kasper devrini kapatsanız iyi olur..avast veya nod32 kullanın.
ilginç bir şekilde indiriyor...
-
DaReSeLaM bunu yazdı:
-----------------------------Virüs Yok:) artık kasper devrini kapatsanız iyi olur..avast veya nod32 kullanın.
ilginç bir şekilde indiriyor...
-----------------------------
avastı tavsiye etmem kasıyor makinayı nod daha ii -
ii güzel hoş taa seriali olan war mı program 30 günlük :D
-
imran eline sağlık çok saol.
-
Toplam Hit: 11511 Toplam Mesaj: 38
