Rapidshare-Kesin Çözüm
-
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
DaReSeLaM bunu yazdı:
-----------------------------Virüs Yok:) artık kasper devrini kapatsanız iyi olur..avast veya nod32 kullanın.
ilginç bir şekilde indiriyor...
-----------------------------
avastı tavsiye etmem kasıyor makinayı nod daha ii
-----------------------------Avg Kullanıyom maillerime kadar msn den alınan dosyalara kadar her bi boku tanıyo :)
-
kaspersky'nin üzerine AV tanımam
-
teşekkürler çinlim..
-
Kleisthenes bunu yazdı:
-----------------------------
teşekkürler çinlim..
-----------------------------
eyvallah canım -
Kaspersky e laf etmeyin, nod32 zaten bayadır düşüşte, size tavsiyen eş zamanlı olarak ksv tarama olarak avira antivir pe kullanmazın, ha bu arada dosya için teşekkürler :)
-
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------senda saol önemli deil
eeee ben proyu buldum ende seriali bul. www.seriasl.sw buraya bak
----------------------------- -
konuyu sapıtmayın konu rapid siz konuyu antivirüs savaşına çevirdiniz:)
-
abi bu programı kurdum indirdim dosyayı izliyicem pc kitlendi kusura bakmayın da program bende bi boka yaramadı kaldırdım ve makinaya 3-4 defa reset atmak zorunda kaldım kaldırdım makina eskiye döndü :|
-
bu ne abi böle pc kafayı yedi kuzende bende kafayı yedik en sonunda kaldırdım pcden aq neyse bence kullanmayın...! ;)
-
bende de %100 de kalıyo, bitti demiyo. 3 saat durdu kenarda, banamısın demedi a.q
öyle oluncada dosyalar çalışmıyo.
Toplam Hit: 11510 Toplam Mesaj: 38
