folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Rapidshare Ye Komple Gireyim



Rapidshare Ye Komple Gireyim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    sabıt 72 ve 100 den aşağıya inmiyordiyen arkadaşlara ve en hızlısı bu dıyen arkadaşlar sesleniyorum benım bağlantıda sorun vardır diye çıktım geldim internet cafeye 50 sınırını 1 kb bile geçmiyor bu nasıl iştir


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    evanescence bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben upload ederk indiriyom tavsiyem sizde yapın daha ii oluyo


    -----------------------------

    upload ederken bağlantı düşüyor. hatta 0a inip duruyor. yani değişiyor kb hızı.

    cafede indiren arkadaşım cafenin bağlantı hızı kaç ? bende geçen kahveye gittim 2048 le 500 kb indirmiştim.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    35ygt45
    35ygt45's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    Hem telekoma hem de rapide kafalama dalayım.856 baytla verimi iner len

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bu sistem daha iyi oldu yavaş ama modem pandikleme derdi yok at programa sırasıyla indirsin :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    ByTechno bunu yazdı:

     

    -----------------------------

     

    sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar


    -----------------------------

     



    bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S

    the one and only yaramaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    35ygt45
    35ygt45's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek
    ya bana nedense düşük akıyor veri
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    YaRaMaZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    ByTechno bunu yazdı:

     

    -----------------------------

     

    sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar


    -----------------------------

     



    bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S
    -----------------------------

     

    kaç gun geçti tık yok bende evde cafede daima düşük kb ile indiriyorum anlamıyorum kı bu bahtsızlık neden :S

    ByTechno bunu yazdı:

     

    -----------------------------

     

    sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar


    -----------------------------

     



    bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S
    -----------------------------

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    sabıt 72 ve 100 den aşağıya inmiyordiyen arkadaşlara ve en hızlısı bu dıyen arkadaşlar sesleniyorum benım bağlantıda sorun vardır diye çıktım geldim internet cafeye 50 sınırını 1 kb bile geçmiyor bu nasıl iştir


    -----------------------------

     

    Bulunduğun muhitin bağlantı s*kko demek.

    Gayet rapid free 100'le zart la zurtla çekiyor her türlü.


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek
    bizim ewde 4 pc war ve gunun neredeyse 20 saatı download yapılı her pc ıcın en kotu 20-30 kb lere dusuo kımse flash  gete falan yuklenmesse rapıdle tek baglantı 80 lerde cekıoz bence baglantılarda sorun olabılır
Toplam Hit: 7922 Toplam Mesaj: 31