Rapidshare Ye Komple Gireyim
-
sabıt 72 ve 100 den aşağıya inmiyordiyen arkadaşlara ve en hızlısı bu dıyen arkadaşlar sesleniyorum benım bağlantıda sorun vardır diye çıktım geldim internet cafeye 50 sınırını 1 kb bile geçmiyor bu nasıl iştir
-
sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar
-
evanescence bunu yazdı:
-----------------------------ben upload ederk indiriyom tavsiyem sizde yapın daha ii oluyo
-----------------------------upload ederken bağlantı düşüyor. hatta 0a inip duruyor. yani değişiyor kb hızı.
cafede indiren arkadaşım cafenin bağlantı hızı kaç ? bende geçen kahveye gittim 2048 le 500 kb indirmiştim.
-
Hem telekoma hem de rapide kafalama dalayım.856 baytla verimi iner len
-
bu sistem daha iyi oldu yavaş ama modem pandikleme derdi yok at programa sırasıyla indirsin :)
-
ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar
-----------------------------
bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S -
ya bana nedense düşük akıyor veri
-
YaRaMaZ bunu yazdı:
-----------------------------ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar
-----------------------------
bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S
-----------------------------kaç gun geçti tık yok bende evde cafede daima düşük kb ile indiriyorum anlamıyorum kı bu bahtsızlık neden :S
ByTechno bunu yazdı:
-----------------------------
sallamışlar onlar nere 90-100 indiriyorsun? rapid sınır koymuş 50 yi slalen gelse geçemez sen nasıl geçiyorsunki? en fazla 60 la iner ki ben daha görmedim 60 en yüksek 56 gördüm(sabit) o 100 diyenler ilk başladığında 1 salise için görükleri rakamdan bahsediyorsa ben 123 gördüm ama önemli olan istikrar
-----------------------------
bende anlamadim ama free 140 kb/s de indiriyor :S
----------------------------- -
drexler bunu yazdı:
-----------------------------sabıt 72 ve 100 den aşağıya inmiyordiyen arkadaşlara ve en hızlısı bu dıyen arkadaşlar sesleniyorum benım bağlantıda sorun vardır diye çıktım geldim internet cafeye 50 sınırını 1 kb bile geçmiyor bu nasıl iştir
-----------------------------Bulunduğun muhitin bağlantı s*kko demek.
Gayet rapid free 100'le zart la zurtla çekiyor her türlü.
-
bizim ewde 4 pc war ve gunun neredeyse 20 saatı download yapılı her pc ıcın en kotu 20-30 kb lere dusuo kımse flash gete falan yuklenmesse rapıdle tek baglantı 80 lerde cekıoz bence baglantılarda sorun olabılır
