Real_Kurd Hakkında..!
-
Yanlis yolu görüp dogruya giren herkese ihtiyacı var bu ülkenin ..yeterki yanlislar görülebilsin ..ReaL KurD kardeşime de
burdan ..sevgiyle kucakliyorum Tanrı kimseyi yanlis yolda birakmasın ..Saygilar. -
...ee tabii geçmişte önemli ama ..misal bi orospuyla orospu olduğu için evlenemezsin niye çünkü züküşürkene dersin mina kyimm ..benim gibün kaç tenesi geçmiş üstünden tınlamıyo bileme avrat ..ayriyetten beynini züker orospunun geçmüşü ama gel gör kü sen geçmüş hayatında orospu deildin ki :P herneyse link attın diye bişiler yazim dedim aceleylen saçmaladım biraz.. ..konunun ırzına neyüm geçtüm..
Asıl cevap Seni SewiyoruzzZZ ...kardeşimsin kardeş saydığın sürece ...her zaman seninleyim/zZZ
-
önemli olan şimdiki düşüncelerin arkadayız
(kişisel merakımdan soruyorum hangi anadolu lisesine gidiyosun bnde izmirde bi anadolu lisesine gidiyorumda merak etttim) -
valla hocam ben 1 yıldır hergün tahribattayım nikini ilk gördüğünde biraz süphelendim ama 1 yılda ben seni anladım ve öyle biri olmadını artık biliorum
sen bu ülkeyi seven en iyi kürtsün -
real kardeşimsin ya aramızda 1 yas var ama :d helal diorum ;)
kürt türk ayrımı yapılmasın bu konuda cunku heryerin iiiside var kötüsüde bende kürtüm mesela ama hiç bi olayımız olmamıstır
olsada real zaten daha kucuksun benim gibi ve pişmansın ama neyin ne oldugunu da biliosun seni tebrik ediorum kardeşim bu medeni cesaretinden dolayı
seni zaten seviodum sevgim dahada arttı ;) -
takma böle şeyleri kürdüm tarikat seni seviyo
-
ewt seni sewiyoruz ;)
-
ilan-ı aşk gb oldu ama cdden sefioz lam seni : )
hiiç takma sen sölenenleri sen tariqatın birick kurdusn :)
hade öptm yavröm :p -
Seviyoruz a.q :D
-
real ses ver be kardeşim gel yuvana seni beklios =Pp
takma kafana böle seyleri ama yaptıgın doru olmus baskası senin adının altına yazsaydı millet belki bu sekilde bakmazdı ama sefioz seni
Toplam Hit: 6924 Toplam Mesaj: 49
