Realtek Driver Sorunu.
-
edit : bu sefer de sistem dosyalarını attıktan sonra aygıtta sorun olustu yazıyor :S
-
editlemeden onceki sorunu kaçırdım.. tam sorunu soylermisin.
-
dün format attım.
anakartın sitesinden tüm driverları kurup yükledim ama ses kartı tanınmadı.
aygıt yöneticisindeki sistem aygıtlarından microsoft uua bileşenlerini kaldırdım tekrar kurdum realtek driverını.
sagl altta da uyarı verdi donanım bulundu diye.
bi umutla reset attım gene aynı.
aygıt yöneticisinde realtekte soru isareti var halen.
-
Sistem olarak neyi kurdun ve kaç bit kurudn sistemi ?
-
32 bit xp & sp 3.
sakın sp3 deme bana bi format daha atamam.
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
edit : bu sefer de sistem dosyalarını attıktan sonra aygıtta sorun olustu yazıyor :S
-----------------------------Merhabalar,
bazı realtek modellerini kurmadan önce, bir yama var, onu da kurmak gerekiyor. bulamazsan bulur gönderirim.
-
Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.
-
Xsharez bunu yazdı:
-----------------------------
Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.
-----------------------------hayır öyle bi sorun olmadı
@cankirca
dedigin seyi atar mısın ?
aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Xsharez bunu yazdı:
-----------------------------
Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.
-----------------------------hayır öyle bi sorun olmadı
@cankirca
dedigin seyi atar mısın ?
aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S
-----------------------------elbette, dur şu dvd'yi bulayım, içinde vardır.
bir de aklıma bir şey geldi,
demişsin ya, donanım bulundu diyo diye,
ses driver'ını tamamen kaldır, driverpacks.net sitesinden audio paketlerini indirip bir klasöre çıkar, sonra aygıt yöneticisinden elle tanıt, bakalım ne olacak.
orada 2-3 tane audio paketi var, ayrıntılarından realtek ile ilgili olanlarını indir ya da hepsini indir, baş harfi r ile başlayan klasörleri tarat.
-
cankirca bunu yazdı:
-----------------------------
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Xsharez bunu yazdı:
-----------------------------
Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.
-----------------------------hayır öyle bi sorun olmadı
@cankirca
dedigin seyi atar mısın ?
aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S
-----------------------------elbette, dur şu dvd'yi bulayım, içinde vardır.
bir de aklıma bir şey geldi,
demişsin ya, donanım bulundu diyo diye,
ses driver'ını tamamen kaldır, driverpacks.net sitesinden audio paketlerini indirip bir klasöre çıkar, sonra aygıt yöneticisinden elle tanıt, bakalım ne olacak.
orada 2-3 tane audio paketi var, ayrıntılarından realtek ile ilgili olanlarını indir ya da hepsini indir, baş harfi r ile başlayan klasörleri tarat.
-----------------------------ya bu sp3'ten dolayı sistem aygıtlarında microsoft audio uua diye bir sey cıkıyor 2 tane, onları komple kaldırıyorum realtek'i tekrar kurup reset atıyorum.
donanım bulundu diyor o microsoft zımbırtıları cıkıyor tekrar vallahi sinirlerim bozuldu.
audio paketleri dedigin http://driverpacks.net/driverpacks/windows/xp/x86/sound-a/10.06 bu mu ?
-
Anakartının tam modelini bana yazarmısın
