Realtek Driver Sorunu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    edit : bu sefer de sistem dosyalarını attıktan sonra aygıtta sorun olustu yazıyor :S


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    editlemeden onceki sorunu kaçırdım.. tam sorunu soylermisin.


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    dün format attım.

    anakartın sitesinden tüm driverları kurup yükledim ama ses kartı tanınmadı.

    aygıt yöneticisindeki sistem aygıtlarından microsoft uua bileşenlerini kaldırdım tekrar kurdum realtek driverını.

    sagl altta da uyarı verdi donanım bulundu diye.

    bi umutla reset attım gene aynı.

    aygıt yöneticisinde realtekte soru isareti var halen.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Sistem olarak neyi kurdun ve kaç bit kurudn sistemi ?


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    32 bit xp & sp 3.

    sakın sp3 deme bana bi format daha atamam.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit : bu sefer de sistem dosyalarını attıktan sonra aygıtta sorun olustu yazıyor :S


    -----------------------------

    Merhabalar,

    bazı realtek modellerini kurmadan önce, bir yama var, onu da kurmak gerekiyor. bulamazsan bulur gönderirim.


    Twitter: @CanKirca
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.


    -----------------------------

    hayır öyle bi sorun olmadı

    @cankirca

    dedigin seyi atar mısın ?

    aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.


    -----------------------------

    hayır öyle bi sorun olmadı

    @cankirca

    dedigin seyi atar mısın ?

    aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S


    -----------------------------

    elbette, dur şu dvd'yi bulayım, içinde vardır.

    bir de aklıma bir şey geldi,

    demişsin ya, donanım bulundu diyo diye,

    ses driver'ını tamamen kaldır, driverpacks.net sitesinden audio paketlerini indirip bir klasöre çıkar, sonra aygıt yöneticisinden elle tanıt, bakalım ne olacak.

    orada 2-3 tane audio paketi var, ayrıntılarından realtek ile ilgili olanlarını indir ya da hepsini indir, baş harfi r ile başlayan klasörleri tarat.


    Twitter: @CanKirca
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.


    -----------------------------

     

    hayır öyle bi sorun olmadı

    @cankirca

    dedigin seyi atar mısın ?

    aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S


    -----------------------------

     

    elbette, dur şu dvd'yi bulayım, içinde vardır.

    bir de aklıma bir şey geldi,

    demişsin ya, donanım bulundu diyo diye,

    ses driver'ını tamamen kaldır, driverpacks.net sitesinden audio paketlerini indirip bir klasöre çıkar, sonra aygıt yöneticisinden elle tanıt, bakalım ne olacak.

    orada 2-3 tane audio paketi var, ayrıntılarından realtek ile ilgili olanlarını indir ya da hepsini indir, baş harfi r ile başlayan klasörleri tarat.


    -----------------------------

    ya bu sp3'ten dolayı sistem aygıtlarında microsoft audio uua diye bir sey cıkıyor 2 tane, onları komple kaldırıyorum realtek'i tekrar kurup reset atıyorum.

    donanım bulundu diyor o microsoft zımbırtıları cıkıyor tekrar vallahi sinirlerim bozuldu.

    audio paketleri dedigin http://driverpacks.net/driverpacks/windows/xp/x86/sound-a/10.06 bu mu ?

     


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Anakartının tam modelini bana yazarmısın

     


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
Toplam Hit: 2377 Toplam Mesaj: 18