Realtek Driver Sorunu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Anakartının tam modelini bana yazarmısın

     


    -----------------------------

    gigabyte g31m-s2l

    sorun %1000 sp3 olmasından kaynaklı.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adana01
    adana01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    hacı pek anlamam ama ben formattan sonra bir driverı bulamamıştım internetten böyle bi program buldum ne zaman format atsam uğraşmam bu programla bulur yüklerim daha sorun yarattığını görmedim sen bundan önceki yüklediğini kaldır bu programı kur tarasın hangi drıverlar eksikse sana onları gösteriyo sonra download de o bulup indiriyo  sonra yükle olmaması imkansız diyebilirim ;)

     

     

    http://hotfile.com/dl/51201970/d85f848/DriverEasy_Setup.exe.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    sp3ten dolayımı bılemem ama ben hep bu linki kullanırım ses kartı için.Farklı yerlerdeki driverlar ile problem yaşıyorum.

    LINK

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Onbord anakartın var sanırım.. Bunun için anakartın orjinal sitesinden setupunu indir kur tum driverler icinde olsun. bir ihtimal daha var sp3 icin vista ses kartı driverinide dene. ama anakartı yeniden kurdugunda sorunun duzelcekdir. birde mumkunse birdaha xp kullanma sp3 yani %80 sürümü arizali sp3lerin.. ultimaten bile daha cok donanım hatası veriyor. birde ben sana soru sorayım. msn yuklediignde herhangi bir sornla karsılasdınmı? bende sp3 de msn kurulumu olsa bile calısmasına izin vermiyor.


    -----------------------------

     

    hayır öyle bi sorun olmadı

    @cankirca

    dedigin seyi atar mısın ?

    aygıt yöneticisinden sürücüyü güncellestir dedigimde su ankinden daha iyi bir yazılım bulunamadı diyor :S


    -----------------------------

     

    elbette, dur şu dvd'yi bulayım, içinde vardır.

    bir de aklıma bir şey geldi,

    demişsin ya, donanım bulundu diyo diye,

    ses driver'ını tamamen kaldır, driverpacks.net sitesinden audio paketlerini indirip bir klasöre çıkar, sonra aygıt yöneticisinden elle tanıt, bakalım ne olacak.

    orada 2-3 tane audio paketi var, ayrıntılarından realtek ile ilgili olanlarını indir ya da hepsini indir, baş harfi r ile başlayan klasörleri tarat.


    -----------------------------

    ya bu sp3'ten dolayı sistem aygıtlarında microsoft audio uua diye bir sey cıkıyor 2 tane, onları komple kaldırıyorum realtek'i tekrar kurup reset atıyorum.

    donanım bulundu diyor o microsoft zımbırtıları cıkıyor tekrar vallahi sinirlerim bozuldu.

    audio paketleri dedigin http://driverpacks.net/driverpacks/windows/xp/x86/sound-a/10.06 bu mu ?

     


    -----------------------------

    evet


    Twitter: @CanKirca
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    kafayı sıyırmak üzereyim denemedigim bok kalmadı en sonunda sp2 indirip kurucam o olacak.

    bunu da deniyorum simdi.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    sunucuda sorun var indirmiyor denedim kac kere.

     


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek
    Hiçbirşey çare etmiyorsa son çare usbseskartı al bende var çok kaliteli (Crea sound blaster 49 TLye almıştım mdmrkt)

    profesyonel kahveci?
Toplam Hit: 2376 Toplam Mesaj: 18