Realtek Hoparlör Yapılandırma Sorunu (2+1 Microlab FC-362W)
-

Merhaba müridler,
2+1 Hoperlor aldim. (Microlab FC-362W) Hoperlor yapilandirmasini yapamiyorum. Stereo olarak gosteriyor.Normal olarak ses gayet düzgün. Ses, sadece 2 uydudan geliyor, subwoofer'dan gelmiyor. Realtek HD Audio Driver arabiriminde 2.1 seçeneği yok. Realtek'in kendi sitesinden son sürümünü (64bit_Vista_Win7_Win8_R271.exe) indirdim olmadı. Bunlardan başka, denetim masası/ses e girdim; buradaki hoparlör yapılandırmasında da 2.1 seçeneği yok. Ne yapmalıyım?
-
subwoofer dan ses uydudaki gibi gelmez.
Fatih54 tarafından 25/Eyl/13 19:31 tarihinde düzenlenmiştir -
Fatih54 bunu yazdı
subwoofer dan ses uydudaki gibi gelmez.
Trolmüsün ? lafa bak
Edit : Çevir kazı yanmasın amk
srsr_mnyk tarafından 25/Eyl/13 19:32 tarihinde düzenlenmiştir -
Stereo yerine 2.1 secebilsem simdikinden daha iyi gelecegini dusunuyorum. Yapamadim bir turlu...
-
HolyZat bunu yazdıFatih54 bunu yazdı
subwoofer dan ses uydudaki gibi gelmez.
Trolmüsün ? lafa bak
Edit : Çevir kazı yanmasın amk
Trol değilim.
---
Eğer subwoofer dan hiç ses gelmiyorsa ayrı kablosu olabilir ona dikkat et.
Fatih54 tarafından 25/Eyl/13 19:39 tarihinde düzenlenmiştir -

2+1 diye birşey yok hocam.
stereo var (çift kanal)
quadrophonic var (4 kanal)
5.1 ve 7.1 var.
Senin bilgisayarda yapacağım bir işlem yok yani.
Arkasında bass level vs. diye küçük pot vs. varsa ona bak.
Stereo kablo ile bağlıyorsun zaten cihazı , kendisi yapıyor o işi.
-
baristbt bunu yazdı

2+1 diye birşey yok hocam.
stereo var (çift kanal)
quadrophonic var (4 kanal)
5.1 ve 7.1 var.
Senin bilgisayarda yapacağım bir işlem yok yani.
Arkasında bass level vs. diye küçük pot vs. varsa ona bak.
Stereo kablo ile bağlıyorsun zaten cihazı , kendisi yapıyor o işi.
Hmm. Ozaman boyle kalsin sorun yok. Bass geliyor ama muzik calmiyorre.
-
Ne oldu hocam çalıştıramadın mı sistemi ?
-
Seni bekliyorum fonki.
-
Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)
-
break bunu yazdı
Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)
Hmm adam kanıma girecek ya. Ben şunları adam akıllı bir karşılaştırayım. Satacam yoksa X540'ı hakkaten :D
