folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Realtek Hoparlör Yapılandırma Sorunu (2+1 Microlab FC-362W)



Realtek Hoparlör Yapılandırma Sorunu (2+1 Microlab FC-362W)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    break bunu yazdı

    Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)

    Hocam benim bahsettiğim olay oydu zaten. Sen şimdi sürekli bum bum bum bum ses dinlediğin için alışmışsın. Arabanın kaportasını filan titreten bass sistemlerine dudak yalar olduğumuz için normaldir garipsemen. O sistemden kocaman kocaman bass effectleri alamazsın. O sistem kaliteli ses verir. Bass'ı arttırdığın yerde ''fazlası zarar koçum'' der adeta. :)

    Wireless sistemi tahmin ettiğim gibi dimi ? Yani kablosuz bir şekilde müzik listeni sistemden dinleyebiliyorsun ?

    Bu arada KrypT hocam sen şimdi Logitech'inden dinlediğin bass'a alıştıysan ve seviyorsan, Microlab'a geçişte hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Sana tavsiyem geniş yelpazeli bir teknoloji markette, ürünleri ilk kulaktan dinleyip kıyaslama yapmandır.

    NaZi_ tarafından 26/Eyl/13 11:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı
    break bunu yazdı

    Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)

    Hocam benim bahsettiğim olay oydu zaten. Sen şimdi sürekli bum bum bum bum ses dinlediğin için alışmışsın. Arabanın kaportasını filan titreten bass sistemlerine dudak yalar olduğumuz için normaldir garipsemen. O sistemden kocaman kocaman bass effectleri alamazsın. O sistem kaliteli ses verir. Bass'ı arttırdığın yerde ''fazlası zarar koçum'' der adeta. :)

    Wireless sistemi tahmin ettiğim gibi dimi ? Yani kablosuz bir şekilde müzik listeni sistemden dinleyebiliyorsun ?

    Bu arada KrypT hocam sen şimdi Logitech'inden dinlediğin bass'a alıştıysan ve seviyorsan, Microlab'a geçişte hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Sana tavsiyem geniş yelpazeli bir teknoloji markette, ürünleri ilk kulaktan dinleyip kıyaslama yapmandır.

    Aynen kaliteli muzik dinliyorum sesi bir gun acacagim ama bununla ne mac izlenir yahu :) (Juventus - Galatasaray) Wireless harika muhtesem birsey disinda; eger hoperlor wireless' tan baglanirsa modem wireless'indan (internetten) dusuyorum fakat ikisini bir arada yapmam zaten. Uzaktan kontrol yaparsam direkt muzik listemdekileri calarim. Dedigin gibi .flac biraz daha kaliteyi one suruyor. 1 muzik 20 Mb. ortalama olarak. En sevdiklerini indirsen yeter :)


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    stereo olarak ayarla.. basın arkasında bass ın ses ayarı var onu aç güm güm yapar :)
Toplam Hit: 4048 Toplam Mesaj: 14