Realtek Hoparlör Yapılandırma Sorunu (2+1 Microlab FC-362W)
-
break bunu yazdı
Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)
Hocam benim bahsettiğim olay oydu zaten. Sen şimdi sürekli bum bum bum bum ses dinlediğin için alışmışsın. Arabanın kaportasını filan titreten bass sistemlerine dudak yalar olduğumuz için normaldir garipsemen. O sistemden kocaman kocaman bass effectleri alamazsın. O sistem kaliteli ses verir. Bass'ı arttırdığın yerde ''fazlası zarar koçum'' der adeta. :)
NaZi_ tarafından 26/Eyl/13 11:31 tarihinde düzenlenmiştir
Wireless sistemi tahmin ettiğim gibi dimi ? Yani kablosuz bir şekilde müzik listeni sistemden dinleyebiliyorsun ?
Bu arada KrypT hocam sen şimdi Logitech'inden dinlediğin bass'a alıştıysan ve seviyorsan, Microlab'a geçişte hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Sana tavsiyem geniş yelpazeli bir teknoloji markette, ürünleri ilk kulaktan dinleyip kıyaslama yapmandır. -
NaZi_ bunu yazdıbreak bunu yazdı
Muridler sistem on numara ya wireless ile muhtesem oldu. Sanki subwooferdan yeterli ses gelmiyormus gibi fakat ben yaniliyorum galiba. Microlab aldigim icin cok mutluyum. Sesi sonuna kadar bile acamadim komsular gelecek diye. Iyi parti yapilir bu 2+1 ile :)
Hocam benim bahsettiğim olay oydu zaten. Sen şimdi sürekli bum bum bum bum ses dinlediğin için alışmışsın. Arabanın kaportasını filan titreten bass sistemlerine dudak yalar olduğumuz için normaldir garipsemen. O sistemden kocaman kocaman bass effectleri alamazsın. O sistem kaliteli ses verir. Bass'ı arttırdığın yerde ''fazlası zarar koçum'' der adeta. :)
Wireless sistemi tahmin ettiğim gibi dimi ? Yani kablosuz bir şekilde müzik listeni sistemden dinleyebiliyorsun ?
Bu arada KrypT hocam sen şimdi Logitech'inden dinlediğin bass'a alıştıysan ve seviyorsan, Microlab'a geçişte hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Sana tavsiyem geniş yelpazeli bir teknoloji markette, ürünleri ilk kulaktan dinleyip kıyaslama yapmandır.Aynen kaliteli muzik dinliyorum sesi bir gun acacagim ama bununla ne mac izlenir yahu :) (Juventus - Galatasaray) Wireless harika muhtesem birsey disinda; eger hoperlor wireless' tan baglanirsa modem wireless'indan (internetten) dusuyorum fakat ikisini bir arada yapmam zaten. Uzaktan kontrol yaparsam direkt muzik listemdekileri calarim. Dedigin gibi .flac biraz daha kaliteyi one suruyor. 1 muzik 20 Mb. ortalama olarak. En sevdiklerini indirsen yeter :)
-
stereo olarak ayarla.. basın arkasında bass ın ses ayarı var onu aç güm güm yapar :)
