folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Red Alert 2 Delileri(Multiplayer Sorunu)



Red Alert 2 Delileri(Multiplayer Sorunu)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    slm arkadaşlar bi kaç sene önceye kadar red alertte herkesin eline verirdim bi süredir oynamıyorum ev arkadaşım çok kaşındı ,kuralım oynayalım multiplayer olarak dedim.onda vindovs 7 bende xp sp3 var oyunu kurduk networke tıklıyoruz önce girmiyordu; ipx protokolü olmadığı için onada bi çözüm yolu bulduk oda netwrok bölümüne girebildi.

    fakat sorun şu iki bilgisayar birbiribi görmüyor. server kuruyorum ben mesela ama ev arkadaşım benim kurduğum serveri görmüyor tabi bende onunkini bunu nasıl düzeltebiliriz acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karamel
    karamel's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Aklıma ilk olarak güvenlik duvarı geldi..


    Sensiz bir hayat yok derdim hep.. Senli hayatımın neresindeydin hiç görememişim! Sonu yoktu derdim kendime hep... Başı neresiydi ki bu ilişkinin ? Yitip gidenlere bakıyorum da şimdi hayatımdan.. Bir tek senmişsin ve herşeyi mahvetmişsin... Artık dur.. Gidebilceğin kadar gittin zaten! Yanımda biraz daha kalman için nasıl biri olmalıydım? Peki sen sevgili; Sen yeterince adam mıydın.. ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    karamel bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aklıma ilk olarak güvenlik duvarı geldi..


    -----------------------------

    kapattık onları ya yani xpde kapattım bende vindows7 çok karışık bulamadım güvenlik duvarı falan

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karamel
    karamel's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------

    karamel bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aklıma ilk olarak güvenlik duvarı geldi..


    -----------------------------

    kapattık onları ya yani xpde kapattım bende vindows7 çok karışık bulamadım güvenlik duvarı falan


    -----------------------------

    7'ye tam olarak hakim değilim.. Ama denetim masasından bulabilirsin.. Ya da geçen gün Tanrı modu bir şey paylaşıldı.. Oradan bakabilirisin..


    Sensiz bir hayat yok derdim hep.. Senli hayatımın neresindeydin hiç görememişim! Sonu yoktu derdim kendime hep... Başı neresiydi ki bu ilişkinin ? Yitip gidenlere bakıyorum da şimdi hayatımdan.. Bir tek senmişsin ve herşeyi mahvetmişsin... Artık dur.. Gidebilceğin kadar gittin zaten! Yanımda biraz daha kalman için nasıl biri olmalıydım? Peki sen sevgili; Sen yeterince adam mıydın.. ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    biz de arkadasla oynadıgımız zaman mesela ılk oyunu oynuyoruz ıkıncı oyunu kurucaz gormuyo pc ler bırbırını onun ıcınde cıkıp gırıoruz ve ardından ısmı degıstırıoduk gırıodu cok sacma bı cozum ama dene bı :)


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    hamachi deneyin. hamachiturk :)


    yardırmak bizim işimiz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    ya kafayı yiycem artık kaç gündür denemediğim yol kalmadı googlela içli dışlı oldum genede bi çözüm bualamdım eskşden kafede nasıl oynuyoduk çatır çatır anlamıyorum. vindows 7yi kaldırıp xp bile kurdum hiki pcde de aynı işletim sistemi var genede olmadı arkadaş.

    şuanda sorun lu arkadaşta bende networke giriyoruz ben onu göiyorum networke girdiği xaman nickini falan değiştirince görüyorum ama o beni göremiyo doğal olarak kurduğum oyunuda görmiüyo anlamadım gitti en son buraya kadar geldik. şimdi çözüm önerisi olan varsa yazsın lütfen hamachi demeyin bana artık ismi bile soğuk gelmeye baişlıyo onuda beceremedim çünkü

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    hocam bende aynı sorunu yasadım age of 2 ıle ne turlu denedımse olmadı en son cozumu wın 7 yı kur sonra bıde xp kur beraber xp ıcın 10 gb bıle yetıo drıverlar + oyun :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    windows 7 de boyle bi sorun varr

    bende sirkette age of empires oynayacaktim arkadasla, windows 7 de kurulan serverda gormuyor. diger makineye de baglanmiyor

     

    xp olan makinelerde girebildik. iki tane 7 de denemek lazim. yada service pack beklemek lazim..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    windows 7 yi kaldırdım zaten çoktan xp kurdum gene görmiyo allah kahretsin

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PcK0
    PcK0's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Red alert oynayabilmek için Ipx protokolüne ihtiyaç duyarsınız. Windows xp üzerinde bu mevcut vistada yok zannedersem windows7'de durumu hakkında en ufak bilgim yok. Hamachi demiş biri belki olabilir. Sanal olarak bu protokollere destek veriyor olabilir hamachi böylece vista win7 gibi sistemler üzerinde de oynayabilirsiniz. Güvenlik duvarlarını kapattıktan sonra hamachi ile bağlanmayı deneyin bakalım.

    Birde red alert üzerinde bi multiplayer sorunu vardı zannedersem 2 kere arkadaşların ricaları ile oynamıştım red alerti. Belli bir süre sonra ağ bozuluyor diye adam akıllı bilgisayardan anlamayan sadece oyunun kendisiyle ilgilenen 2 arkadaş söylemişti. Sistem yetersizliklerinden dolayı oyundan atınca red alerte de sallamış olabilirler.


    Sadece bi imza..
Toplam Hit: 6878 Toplam Mesaj: 13