folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Red Alert 2 Delileri(Multiplayer Sorunu)



Red Alert 2 Delileri(Multiplayer Sorunu)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows 7 de boyle bi sorun varr

    bende sirkette age of empires oynayacaktim arkadasla, windows 7 de kurulan serverda gormuyor. diger makineye de baglanmiyor

     

    xp olan makinelerde girebildik. iki tane 7 de denemek lazim. yada service pack beklemek lazim..


    -----------------------------

     

    hocam aynen her turlu yerımı yırttım ama xp ıle 7 arası ag kurmak harbı cok kotu olmuo ne kadar ugrassanda :D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    b kaç günlük bi uğraşın sonucunda red alert2 yi ağdan oynamayı kuramayıp bırakmıştım uğraşmayı bugün gene deneyeyim dedim saatlerdir ipx protokoludur networrk ayarlarıdır şudur budur yapmadığım kalmadı gene olmadı amk orjianl cdyle olcanbı bilsem gider alırım.amk parayla falan multiplayer oyun kuruveren şirketler yokmu acaba:D biz parayı versek onlar bize multiplayer oynancak şekilde hazır hale getirip verseler.

Toplam Hit: 6879 Toplam Mesaj: 13