Red Alert 2 Delileri(Multiplayer Sorunu)
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------
windows 7 de boyle bi sorun varr
bende sirkette age of empires oynayacaktim arkadasla, windows 7 de kurulan serverda gormuyor. diger makineye de baglanmiyor
xp olan makinelerde girebildik. iki tane 7 de denemek lazim. yada service pack beklemek lazim..
-----------------------------hocam aynen her turlu yerımı yırttım ama xp ıle 7 arası ag kurmak harbı cok kotu olmuo ne kadar ugrassanda :D
-
b kaç günlük bi uğraşın sonucunda red alert2 yi ağdan oynamayı kuramayıp bırakmıştım uğraşmayı bugün gene deneyeyim dedim saatlerdir ipx protokoludur networrk ayarlarıdır şudur budur yapmadığım kalmadı gene olmadı amk orjianl cdyle olcanbı bilsem gider alırım.amk parayla falan multiplayer oyun kuruveren şirketler yokmu acaba:D biz parayı versek onlar bize multiplayer oynancak şekilde hazır hale getirip verseler.
