folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Reflü Nedir ? Her 5 İnsandan Birimisiniz ?



Reflü Nedir ? Her 5 İnsandan Birimisiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    arkadaslar reflü denen bi hastalık war... mide asidi yemek borusuna kaçıo... ve yemek borunuzda inanılmaz bir yanma hissediyorsunuz... genelde her yemekten sonra oluyor... ben reflüyüm..... reflü her 5 insandan birinde mutlaka warmış... ve cağın hastalığı.... acaba benim gibi reflü olan warmı merak ettim....

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    maalesef günde 2-2.5 litre kola içtiğimde gastirit var ve 8 senedir içtiğim için ülsere doğru gidiyor.Reni diye bi hap var ondan alıyorum kesiyor yanma olayını.ufak bir tavsiye..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    yaa... ilaç kullandımda.. ilacı kesince yine başlıo... o yuzden ilaç yerine soda içiyorum daha kolay... sodada kesio yemek borusundaki yanmayı....

    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    mideyle yemek borusu arasında ki kapağın yalama olmasından kaynaklanan bi hastalık: D yalama derken  biras yanlş kelme oldu ama kapak açık kalıor mide asiti yukarı çıkıp tahriş edior.ameliyatla kapak sıkıştırılabiliyo.sakız çiğnemek falan hastalığı arttırıcı etkendir söliyim.ilaç tedavisi var mı bilmiorum.bir an önce doktora git hocam mazallah kansere çevirmesn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Bende 3-4 bardak içiom die kendime kızıodum aq:D Demekki Colacolikler bolmu$:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    mideyle yemek borusu arasında ki kapağın yalama olmasından kaynaklanan bi hastalık: D yalama derken  biras yanlş kelme oldu ama kapak açık kalıor mide asiti yukarı çıkıp tahriş edior.ameliyatla kapak sıkıştırılabiliyo.sakız çiğnemek falan hastalığı arttırıcı etkendir söliyim.ilaç tedavisi var mı bilmiorum.bir an önce doktora git hocam mazallah kansere çevirmesn
    -----------------------------
    ne kanseri hocam yaa  :S:S ole bi ihtimali yoktur sanırım... zaten gunde 1 pkt. sigara bitiriyorum birazda ondan oluo diodum ama alakası yokmuş... ama kanser fln... acarmısın hoca ? :S:S

    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bazen bendede çok pis yanma oluyor mideden yükselen bi yanma , ama dewam lı olmuyor mesela çok yiyip üstüne bi sigara içtikten sonra arada bir oluyor , reflümüyüm ben şimdi : )

    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    IRF bunu yazdı:
    -----------------------------
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    mideyle yemek borusu arasında ki kapağın yalama olmasından kaynaklanan bi hastalık: D yalama derken  biras yanlş kelme oldu ama kapak açık kalıor mide asiti yukarı çıkıp tahriş edior.ameliyatla kapak sıkıştırılabiliyo.sakız çiğnemek falan hastalığı arttırıcı etkendir söliyim.ilaç tedavisi var mı bilmiorum.bir an önce doktora git hocam mazallah kansere çevirmesn
    -----------------------------
    ne kanseri hocam yaa  :S:S ole bi ihtimali yoktur sanırım... zaten gunde 1 pkt. sigara bitiriyorum birazda ondan oluo diodum ama alakası yokmuş... ama kanser fln... acarmısın hoca ? :S:S
    -----------------------------
    var hocam kansere çevirebiliyo.Mideden çıkan HCl yemek borusunu tahriş ediyor çünkü.tabi ilacını falan kullanıyosan sorun yoktur.dediğm gibi sigara etki eder mi bilmem ama mide ile yemek borusunun bağlandığı yerde bir kapak var ve bu kapak besinlerin yukarıya çıkmamasını falan sağlıyo,hcl gitmemesini.bu kapak bozulduğundan kaynaklanıyor tüm olay.kanser riski var yani.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Bende de ara sıra yanma oluyor. Rennie tablet var ondan bi tane alıp emiyosunuz 10 dakikaya yanma gidiyor. Yada Rennie duo şurubu, Talcid ve Lansor (aç karnına) var.Hangisini isterseniz artık.Hepimize geçmiş olsun.Tahribat ailesi olarak bi hastaneyle anlaşıp toptan check-up yaptıralım.Hem ucuza gelir :))

    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    reflümüyüm beeeeeeennnnnnnn :@

    dont think twice its all right
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    artık insan vücudunda gözlenen her olaya bir hastalık damgası vurmaları sinirimi bozuyor

    aslında kendi vücudunla gül gibi keçinirken bir anda vucüdunda gerçekleşen olayların hastalık oldugunu ögreniyorsun. bir anda olaya bakış açın değişiyo kötürümleşiyorsun git gide..psikologlarada gıcıgım onlarda aynı böyle her olaya bi ad bilmemne sendromu yeter ulan!

    bide "çagımızın hastalıgı" ibaresi yeralmazmı hepten fıttırıyorum.

    birazda placebo etkisi sanki misal bi kanser hastsı bilmiyo kanser oldugunu gül gibi yaşıyo sonra bi ögreniyo kanser oldugnu hepten çöküyo takmayın böyle şeyleri gitmeyin doktora felan doktorlar dahada gebertir adamı  


    bassinyourface
Toplam Hit: 2473 Toplam Mesaj: 19