Reflü Nedir ? Her 5 İnsandan Birimisiniz ?
-
IRF bunu yazdı:
-----------------------------
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
mideyle yemek borusu arasında ki kapağın yalama olmasından kaynaklanan bi hastalık: D yalama derken biras yanlş kelme oldu ama kapak açık kalıor mide asiti yukarı çıkıp tahriş edior.ameliyatla kapak sıkıştırılabiliyo.sakız çiğnemek falan hastalığı arttırıcı etkendir söliyim.ilaç tedavisi var mı bilmiorum.bir an önce doktora git hocam mazallah kansere çevirmesn
-----------------------------
ne kanseri hocam yaa :S:S ole bi ihtimali yoktur sanırım... zaten gunde 1 pkt. sigara bitiriyorum birazda ondan oluo diodum ama alakası yokmuş... ama kanser fln... acarmısın hoca ? :S:S
-----------------------------dai reflüden olmasada sigara yüzünden kanser olursun (:
normal yaşamak istiyosan herşeyi bırak (sex hariç tabi :P)
-
ya ben bu hastalığımı doktordan ogrendim.. ilacıda o onerdi.. kendime tehsiz koymadım yani :D benim bi arakdasım internetten kendine verem tehşisi koymustu bi ara :DD her neyse benim gibi reflüsü olanlar için doktor bişi solemişti.. yemek yedikten hemen sonra yatma... gece nefessiz kalırsın.. ölebilirsin dedi... o şekilde ölenler olmuş cunku :S:S
-
ya ben bu hastalığımı doktordan ogrendim.. ilacıda o onerdi.. kendime tehsiz koymadım yani :D benim bi arakdasım internetten kendine verem tehşisi koymustu bi ara :DD her neyse benim gibi reflüsü olanlar için doktor bişi solemişti.. yemek yedikten hemen sonra yatma... gece nefessiz kalırsın.. ölebilirsin dedi... o şekilde ölenler olmuş cunku :S:S
ve yastığını dik tut dedi... -
hacı ben her gün her ögün mutLaka acı tüketirim ve acayip yanma yapar bunun o söLedigin hastaLıkLa bi iLgisi oLabiLir mi ?
-
abimdede wardı reflü onun için yanma falan sorun değil ama ağız kokusu baya bi sorun oluo
-
selam yeni konu açmak yerine buradan yazayım dedim. 1 yıldır bu sorunu yaşıyorum sorun midemden cok bogazda sanki bogazımda balgam gibi birşey varmış gibi hep temizleme ihtiyacı duyuyorum geçiyormu hayır. su içerken o suyun yemek borusundan mideme kadar gidişini hissediyorum yemek yerkende aynen yemek borusunda sürekli fokurdama oluyor kısacası illet bir rahatsızlık. Aranızda ameliyat olan varmı? varsa ameliyat sonrası şikayetler oldumu? olduysa ne gibi şikayetleriniz oldu?
-
eski konular anasayfada görünmüyor muş ögrenmiş olduk:)
-
kola içenlere şaşırıyorum :S ancak halihazırda beleş bi kola bulacam ki içeyim :) yoksa içmem :)
limonlu gazoz iyi. şalgam suyu, ayran halihazırdaki içeceklerim.
konu ile ilgili olaraksa: her zaman olmasada bazen oluyor böyle içim yanıyor :) acaba reflü başlangıcı falan mı var :/
