Resim Takibi Mümkünmüdür
-
Html5 ile gelen geolocation özelliği var.
Bu sayede adam izin verdiği takdirde, adamın konumunu öğrenebilirsin, hatta adam akıllı telefondan upload ettiyse kordinatlarına kadar alabilirsin
-
Mycity bunu yazdıCosmic bunu yazdı
ee bende onu anlatıyorum zaten
Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D
Cosmic hoca hala anlamadın mı yaz şu scripti ver artık ya :D
-
wm-t bunu yazdı
Html5 ile gelen geolocation özelliği var.
Bu sayede adam izin verdiği takdirde, adamın konumunu öğrenebilirsin, hatta adam akıllı telefondan upload ettiyse kordinatlarına kadar alabilirsin
iyide hocam ben admın konumunu öğrenmek istemiyorumki :D resmi nerde paylaştığını öğrenmek istiyorum :D
-
Mycity bunu yazdıCosmic bunu yazdı
ee bende onu anlatıyorum zaten
Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D
nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın
-
30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz
excele falan ciktisini da aldirtirim size.
-
yolbulucu bunu yazdı
30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz
excele falan ciktisini da aldirtirim size.
Benim tanıdığım mycity yazdırmaz :)
-
Castaway bunu yazdıyolbulucu bunu yazdı
30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz
excele falan ciktisini da aldirtirim size.
Benim tanıdığım mycity yazdırmaz :)
niye lan nolcak, 3 tane liseli 10 ar saat otursa cikiyo parasi :|
-
Cosmic bunu yazdıMycity bunu yazdıCosmic bunu yazdı
ee bende onu anlatıyorum zaten
Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D
nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın
hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.
sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye. yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.
jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|
joe_black tarafından 03/Eki/13 18:44 tarihinde düzenlenmiştir -
joe_black bunu yazdıCosmic bunu yazdıMycity bunu yazdıCosmic bunu yazdı
ee bende onu anlatıyorum zaten
Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D
nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın
hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.
sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye. yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.
jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|
uzantili vericem diyorum panelli diyorum :| niye kimse bana 30 lira vermiyo ya :( 60 tane ekmek alicam ben o paraya, iki ay karnim doyucak :(
-
yolbulucu bunu yazdıjoe_black bunu yazdıCosmic bunu yazdıMycity bunu yazdıCosmic bunu yazdı
ee bende onu anlatıyorum zaten
Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D
nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın
hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.
sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye. yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.
jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|
uzantili vericem diyorum panelli diyorum :| niye kimse bana 30 lira vermiyo ya :( 60 tane ekmek alicam ben o paraya, iki ay karnim doyucak :(
hocam bana var olan sistem üzerinden yapılması lazım zaten admin paneli var :D
