folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Resim Takibi Mümkünmüdür



Resim Takibi Mümkünmüdür

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wm-t
    wm-t's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    Html5 ile gelen geolocation özelliği var.

    Bu sayede adam izin verdiği takdirde, adamın konumunu öğrenebilirsin, hatta adam akıllı telefondan upload ettiyse kordinatlarına kadar alabilirsin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    ee bende onu anlatıyorum zaten

    Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D

    Cosmic hoca hala anlamadın mı yaz şu scripti ver artık ya :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    wm-t bunu yazdı

    Html5 ile gelen geolocation özelliği var.

    Bu sayede adam izin verdiği takdirde, adamın konumunu öğrenebilirsin, hatta adam akıllı telefondan upload ettiyse kordinatlarına kadar alabilirsin

    iyide hocam ben admın konumunu öğrenmek istemiyorumki :D resmi nerde paylaştığını öğrenmek istiyorum :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    ee bende onu anlatıyorum zaten

    Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D

    nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz

    excele falan ciktisini da aldirtirim size.

     


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    yolbulucu bunu yazdı

    30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz

    excele falan ciktisini da aldirtirim size.

     

    Benim tanıdığım mycity yazdırmaz :)


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    Castaway bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı

    30 liraya takip edicek php scripti yazarim, admin panelini falanda yazarim gul gibi takip eder gidersiniz

    excele falan ciktisini da aldirtirim size.

     

    Benim tanıdığım mycity yazdırmaz :)

    niye lan nolcak, 3 tane liseli 10 ar saat otursa cikiyo parasi :|


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    ee bende onu anlatıyorum zaten

    Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D

    nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın

    hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.

    sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye.  yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.

    jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|

    joe_black tarafından 03/Eki/13 18:44 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    joe_black bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    ee bende onu anlatıyorum zaten

    Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D

    nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın

    hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.

    sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye.  yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.

    jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|

    uzantili vericem diyorum panelli diyorum :| niye kimse bana 30 lira vermiyo ya :( 60 tane ekmek alicam ben o paraya, iki ay karnim doyucak :( 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    Cosmic bunu yazdı

    ee bende onu anlatıyorum zaten

    Hea hocam buraya örnek koyabilirsen çok makbule geçer :D

    nasıl olucağını anlattım yapta sen koy örnek. millette faydalansın

    hocam, Mycity'in istediği o değil kanımca. sen çıktı olarak resimid=1 olarak vermişsin. ama sanırım onun istediği resim.jpg olarak ya da png gif falan o şekilde çıktı istiyor. hızlıresimdeki gşbş mesela resmi yüklüceksin, bilmemne.com/pic/resim_hard_core.jpg diye mesela çıktı vericek.

    sonra ben bunu alcam burdaki konuda yapıştırcam. o sırada da Mycity'nin paneline/emailine/cep telefonuna/ ya da mektup şeklinde haber gideecek. "joe_black isimli üye tbt.comda xcvbn.jpg isimli resmi paylaştı abi" diye.  yani kısaca bana göre panelin müneccim yemesi lazım.

    jpg,png,gif vs haricinde uzantısız şekilde çıktı verirsen bence sorun çıkar bir çok forum vs kabul etmez :|

    uzantili vericem diyorum panelli diyorum :| niye kimse bana 30 lira vermiyo ya :( 60 tane ekmek alicam ben o paraya, iki ay karnim doyucak :( 

    hocam bana var olan sistem üzerinden yapılması lazım zaten admin paneli var :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
Toplam Hit: 4217 Toplam Mesaj: 47