

Reverse Engineering Video Anlatım - Bannershop Gif Animator Cracking
-
Reverse engineering hakkında çektiğim son videom.Temel assembly bilgisi gerekmekte.Fakat genel olarak yapılan şeyler aynı.Kullanılan komutları araştırıp öğrenirseniz az birşeyde temel şeyler hakkında bilgi sahibi olursanız sorun yaşamazsınız.Ben kullandığım şeyleri videoda açıklamaya çalıştım.Beğenmeniz dileğimle..
Hedef: Bannershop Gif Animator 5.1 (Son sürümü,sitesinden temin edebilirsiniz http://www.seltecodownload.com/bsga.php)
Gereken sadece ollydbg
Süre: 6:52 dk
http://rapidshare.com/files/23101255/rce-video.rar
Not:Videoyu sıkıştıran program sebebiyle fps biraz yükselmiş.O yüzden biraz hızlı kaçmış :( Media playerda Ctrl+Shift+S yaparsanız play speed'i slow yapıyoruz.Normal hızında seyredebilirsiniz.Belirli noktalarda durdurarak yada takip ederek uygulamanızı tavsiye ederim.
Diğer videolarımada bakarsanız sevinirim.
RCE Video Anlatım - Hypercam Cracking -
aaa süper :)hep merak etmişimdir programların nasıl kırıldıgını dokumanlardan bişey anlamazdım vidoyaya bakmak daha faydalı olucak sanırım eyvallah dayko :)
-
sağolasın firexciğim :)
-
nerde boş konu var saolsun herkes eyv-saol yazıyo.böyle bir videoya karşı çıt yok.anlamıorum =) saol firex
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------nerde boş konu var saolsun herkes eyv-saol yazıyo.böyle bir videoya karşı çıt yok.anlamıorum =) saol firex
-----------------------------
Valla bende anlamadımki hoca.Hiç indirip izleyen varmı beğenmişmi beğenmemişmi kimseden yorum yok.Teşekkür olayını zaten beklemiyorum.Zorla ettirecek halimde yok.Forumda antipatik birisimiyim diye düşünüyorum.Hiç olmazsa 3-5 indiren yarım yamalak izleyen 3-5 kişinin yorumu bile yeterdi. -
firex hacı paylaşıların süper devamını bekliyoruz çepik çepik çepik(alkışlıyoruz yani) :))
-
Eyw abü başarılarının devamını dilerim...
-
qral adamsın firex saolasın birazdan anasayfada 3-5 konu daha zıplar :D cracke döndüm.
-
Firex hocam selamlar !
Videoları izlerken özverilerinden dolayı öncelikle saygılarımı ve teşekkürlerimi sunarım. zira notepad da bilgileri verirken oldukça sıkıntı olmuş gibi.Ancak instant demo denilen program sayesinde *.swf formatında görüntüleri kaydedip yazı baloncukları ile işlem artık çok basitleşmiş durumda hatta bir tanede ben bi tutorial yapmıştım bununla :) En önemli konu ise videolarında cracking konusunu her yönüyle ele almayı taahhüt etmişsin.hardware BP leri,patchlar,unpacklar vs.vs. :) Bu taahhütünü tutmanı bekleyen bir öğrencin olarak bunu çok istesemde forumda bu konuya duyulan ilgisizlik yüzünden aksinide yapsan kimsenin kızmaya hakkı olmaz gibime geliyor.Dğerli bilgilerinden faydalanmayı çok isterim şu projeni tamamlasanda buraya biraz daha fazla vakit ayırsan diyesi geliyor insanın :)
-
Güzel bir anlatım olmuş FireX teşekkür ederim fakat hız olayını tekrar ayarlarsan daha anlaşılır olur kanımca.
Programlamadan hiç haz almam ama mantık olarak elbette kafamda hemen birşeyler çağrışıyor..
99 yılında programların içini açıp kurcalardım sonrada hiç ilgimi çekmedi
-
ATO bunu yazdı:
-----------------------------Firex hocam selamlar !
Videoları izlerken özverilerinden dolayı öncelikle saygılarımı ve teşekkürlerimi sunarım. zira notepad da bilgileri verirken oldukça sıkıntı olmuş gibi.Ancak instant demo denilen program sayesinde *.swf formatında görüntüleri kaydedip yazı baloncukları ile işlem artık çok basitleşmiş durumda hatta bir tanede ben bi tutorial yapmıştım bununla :) En önemli konu ise videolarında cracking konusunu her yönüyle ele almayı taahhüt etmişsin.hardware BP leri,patchlar,unpacklar vs.vs. :) Bu taahhütünü tutmanı bekleyen bir öğrencin olarak bunu çok istesemde forumda bu konuya duyulan ilgisizlik yüzünden aksinide yapsan kimsenin kızmaya hakkı olmaz gibime geliyor.Dğerli bilgilerinden faydalanmayı çok isterim şu projeni tamamlasanda buraya biraz daha fazla vakit ayırsan diyesi geliyor insanın :)
-----------------------------
Selam.Evet o instant demo olayı ile daha kullanışlı oluyor.Baştan hypercam ile başlayalım dedim.Elimde o vardı.Hatta birazda espri katmak için ilk olarak videoyu çekeceğimiz programı kıralım dedim.Daha sonrada 2 video çektik üstüne falan.Fakat videoların hitine baktım. 3 videonun hitini toplasan 15 kişi çıkmaz.Bende video olayını bırakıp döküman haline sokmaya karar verdim.Onlara yine hiç olmazsa 5-10 kişi daha katıldı ilgi gösteren :) Bundan sonrada senin olly dökümanını yazacağım.En uzunda o olacak gibi.Olayı her yönüyle ele almayı sevdiğim için.İlgisizlik olayının önemi fazla yok benim için.Google'da aratan adamda burası çıkınca faydalanıyor falan.Şu an 1 kişinin bile ilgi gösterdiğini görmek güzel.Belki ilerde google'da burayı bulanlarda bizlere katılırlar umarım.Tekrar çalışmalarınızda başarılar dilerim.