folder Tahribat.com Forumları
linefolder Assembly - Reverse Engineering
linefolder Reverse Engineering Video Anlatım - Bannershop Gif Animator Cracking



Reverse Engineering Video Anlatım - Bannershop Gif Animator Cracking

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Reverse engineering hakkında çektiğim son videom.Temel assembly bilgisi gerekmekte.Fakat genel olarak yapılan şeyler aynı.Kullanılan komutları araştırıp öğrenirseniz az birşeyde temel şeyler hakkında bilgi sahibi olursanız sorun yaşamazsınız.Ben kullandığım şeyleri videoda açıklamaya çalıştım.Beğenmeniz dileğimle..

    Hedef: Bannershop Gif Animator 5.1 (Son sürümü,sitesinden temin edebilirsiniz http://www.seltecodownload.com/bsga.php)

    Gereken sadece ollydbg

    Süre: 6:52 dk

    http://rapidshare.com/files/23101255/rce-video.rar

    Not:Videoyu sıkıştıran program sebebiyle fps biraz yükselmiş.O yüzden biraz hızlı kaçmış :( Media playerda Ctrl+Shift+S yaparsanız play speed'i slow yapıyoruz.Normal hızında seyredebilirsiniz.Belirli noktalarda durdurarak yada takip ederek uygulamanızı tavsiye ederim.

    Diğer videolarımada bakarsanız sevinirim.

    RCE Video Anlatım - Hypercam Cracking

    Reverse Engineering Video Anlatım - .Net Cracking


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    aaa süper :)
    hep merak etmişimdir programların nasıl kırıldıgını dokumanlardan bişey anlamazdım vidoyaya bakmak daha faydalı olucak sanırım eyvallah dayko :)

    Troubles'll come & they'll pass
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    sağolasın firexciğim :)

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    nerde boş konu var saolsun herkes eyv-saol yazıyo.böyle bir videoya karşı çıt yok.anlamıorum =) saol firex

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------

    nerde boş konu var saolsun herkes eyv-saol yazıyo.böyle bir videoya karşı çıt yok.anlamıorum =) saol firex

    -----------------------------

    Valla bende anlamadımki hoca.Hiç indirip izleyen varmı beğenmişmi beğenmemişmi kimseden yorum yok.Teşekkür olayını zaten beklemiyorum.Zorla ettirecek halimde yok.Forumda antipatik birisimiyim diye düşünüyorum.Hiç olmazsa 3-5 indiren yarım yamalak izleyen 3-5 kişinin yorumu bile yeterdi.

    λ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    firex hacı paylaşıların süper devamını bekliyoruz çepik çepik çepik(alkışlıyoruz yani) :))

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    Eyw abü başarılarının devamını dilerim...

    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    qral adamsın firex saolasın birazdan anasayfada 3-5 konu daha zıplar :D cracke döndüm.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MoNZa
    MoNZa's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2007
    Erkek

    Firex hocam selamlar !

    Videoları izlerken özverilerinden dolayı öncelikle saygılarımı ve teşekkürlerimi sunarım. zira notepad da bilgileri verirken oldukça sıkıntı olmuş gibi.Ancak instant demo denilen program sayesinde *.swf formatında görüntüleri kaydedip yazı baloncukları ile işlem artık çok basitleşmiş durumda hatta bir tanede ben bi tutorial yapmıştım bununla :) En önemli konu ise  videolarında cracking konusunu her yönüyle ele almayı taahhüt etmişsin.hardware BP leri,patchlar,unpacklar vs.vs. :) Bu taahhütünü tutmanı bekleyen bir öğrencin olarak bunu çok istesemde forumda bu konuya duyulan ilgisizlik yüzünden aksinide yapsan kimsenin kızmaya hakkı olmaz gibime geliyor.Dğerli bilgilerinden faydalanmayı çok isterim şu projeni tamamlasanda buraya biraz daha fazla vakit ayırsan diyesi geliyor insanın :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Güzel bir anlatım olmuş FireX teşekkür ederim fakat hız olayını tekrar ayarlarsan daha anlaşılır olur kanımca.

    Programlamadan hiç haz almam ama mantık olarak elbette kafamda hemen birşeyler çağrışıyor..

    99 yılında programların içini açıp kurcalardım sonrada hiç ilgimi çekmedi


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ATO bunu yazdı:
    -----------------------------

    Firex hocam selamlar !

    Videoları izlerken özverilerinden dolayı öncelikle saygılarımı ve teşekkürlerimi sunarım. zira notepad da bilgileri verirken oldukça sıkıntı olmuş gibi.Ancak instant demo denilen program sayesinde *.swf formatında görüntüleri kaydedip yazı baloncukları ile işlem artık çok basitleşmiş durumda hatta bir tanede ben bi tutorial yapmıştım bununla :) En önemli konu ise  videolarında cracking konusunu her yönüyle ele almayı taahhüt etmişsin.hardware BP leri,patchlar,unpacklar vs.vs. :) Bu taahhütünü tutmanı bekleyen bir öğrencin olarak bunu çok istesemde forumda bu konuya duyulan ilgisizlik yüzünden aksinide yapsan kimsenin kızmaya hakkı olmaz gibime geliyor.Dğerli bilgilerinden faydalanmayı çok isterim şu projeni tamamlasanda buraya biraz daha fazla vakit ayırsan diyesi geliyor insanın :)

    -----------------------------

    Selam.Evet o instant demo olayı ile daha kullanışlı oluyor.Baştan hypercam ile başlayalım dedim.Elimde o vardı.Hatta birazda espri katmak için ilk olarak videoyu çekeceğimiz programı kıralım dedim.Daha sonrada 2 video çektik üstüne falan.Fakat videoların hitine baktım. 3 videonun hitini toplasan 15 kişi çıkmaz.Bende video olayını bırakıp döküman haline sokmaya karar verdim.Onlara yine hiç olmazsa 5-10 kişi daha katıldı ilgi gösteren :) Bundan sonrada senin olly dökümanını yazacağım.En uzunda o olacak gibi.Olayı her yönüyle ele almayı sevdiğim için.İlgisizlik olayının önemi fazla yok benim için.Google'da aratan adamda burası çıkınca faydalanıyor falan.Şu an 1 kişinin bile ilgi gösterdiğini görmek güzel.Belki ilerde google'da burayı bulanlarda bizlere katılırlar umarım.Tekrar çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    λ
Toplam Hit: 5917 Toplam Mesaj: 17