Revolutiontt Davetiyesi
-
RTT yi napcan hacı :D TL daha kaliteli ordan.
illa RTT olsun dersen vereyim benim kullanmadıgım hesabı kullan.
ama ratio 0.5 civarı vip olursan sorun kalmaz.
-
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
RTT yi napcan hacı :D TL daha kaliteli ordan.
illa RTT olsun dersen vereyim benim kullanmadıgım hesabı kullan.
ama ratio 0.5 civarı vip olursan sorun kalmaz.
-----------------------------valla hacı çok makbule geçer :D
-
up çok ihtiyacım var
-
revolution guzel degil ki..Torrentleech daha iyi..
ikisinde de hesabim var ama revolutionu dogru duzgun kullanmiyorum..maksat el altinda bulunsun..
ayrica türkiye ip lerini banladilar :) Artik türkiyeden üye kabul etmiyorlar..
yani sen artik uye olamazsin dostum :)
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
revolution guzel degil ki..Torrentleech daha iyi..
ikisinde de hesabim var ama revolutionu dogru duzgun kullanmiyorum..maksat el altinda bulunsun..
ayrica türkiye ip lerini banladilar :) Artik türkiyeden üye kabul etmiyorlar..
yani sen artik uye olamazsin dostum :)
-----------------------------torrentleech daha iyi diyosun ama revoyuda vermiyosun hocam :D bi müslümana iki yüksek seviyeli hesap çok değil mi :D
-
Feyk upload yapın feyk :D
Pek takip etmiyolar... Yaklarlarsa da diğer davetiye dağıtımlarında 5 hesap birden açıp sene içinde düzenli kullanıyorum :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
revolution guzel degil ki..Torrentleech daha iyi..
ikisinde de hesabim var ama revolutionu dogru duzgun kullanmiyorum..maksat el altinda bulunsun..
ayrica türkiye ip lerini banladilar :) Artik türkiyeden üye kabul etmiyorlar..
yani sen artik uye olamazsin dostum :)
-----------------------------torrentleech daha iyi diyosun ama revoyuda vermiyosun hocam :D bi müslümana iki yüksek seviyeli hesap çok değil mi :D
-----------------------------vermem :D orda olmayan bazen revolutionda çıkabilir :D cok bise de yapmadım onda da.. ama hesap silinmesn diye 2-3 güne bi giris yapiyorum :D
torrentleech iyi de, insan daha iyilerini gördükçe kücüklerinden de soğuyor :D
sceneaccess lazim bana da :)
torrentleech, revolutiontt, zamunda :) bitgamer felan.. cok var uyelik bende :P
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Feyk upload yapın feyk :D
Pek takip etmiyolar... Yaklarlarsa da diğer davetiye dağıtımlarında 5 hesap birden açıp sene içinde düzenli kullanıyorum :D
-----------------------------ben feyk yapıyordum :D
artık yapmıyorum..VPS alicam, ordan upload kasarim..
torrentleech 120 gb uploadim var..70 gb download :) hepsi feyk :|
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Feyk upload yapın feyk :D
Pek takip etmiyolar... Yaklarlarsa da diğer davetiye dağıtımlarında 5 hesap birden açıp sene içinde düzenli kullanıyorum :D
-----------------------------ben feyk yapıyordum :D
artık yapmıyorum..VPS alicam, ordan upload kasarim..
torrentleech 120 gb uploadim var..70 gb download :) hepsi feyk :|
-----------------------------Bu hesabı bi kaç ay önce aldım, eski hesab arıza bi arkadaşım 15mb/sn ile fake upload yaptığı için banlandı :D Bununla istikrarlı gidiyorum :))
Welcome back, *****
Ratio: 1.364 Uploaded: 518.01 GB Downloaded: 379.86 GB Slots: Unlimited slots -
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Feyk upload yapın feyk :D
Pek takip etmiyolar... Yaklarlarsa da diğer davetiye dağıtımlarında 5 hesap birden açıp sene içinde düzenli kullanıyorum :D
-----------------------------ben feyk yapıyordum :D
artık yapmıyorum..VPS alicam, ordan upload kasarim..
torrentleech 120 gb uploadim var..70 gb download :) hepsi feyk :|
-----------------------------Bu hesabı bi kaç ay önce aldım, eski hesab arıza bi arkadaşım 15mb/sn ile fake upload yaptığı için banlandı :D Bununla istikrarlı gidiyorum :))
Welcome back, *****
Ratio: 1.364 Uploaded: 518.01 GB Downloaded: 379.86 GB Slots: Unlimited slots
-----------------------------ben dosya cekmiyorum ne zamandir :) o yuzden az benimkisi..
yer kalmadi artik :S
