RJ45 Üzerinde Elektrik Bağlantısı Nasıldır?
-
Çok saçma bir soru olduğunun farkındayım, ama en uygununu bu şekilde yazabildim. Kısaca RJ45 üzerinde kabloları yuvalara hangi şekilde oturtarak rj45 i sadece elektrik akımına adayabiliriz?
-
valla ben bozuk usb farenin kablosunu keserek deneme yanılma yoluyla led bağlayıp yaktım
sende öyle deneyebilirsin ama ethernette ne kadar akım vardır bilemem ne yapıcaksınki
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
valla ben bozuk farenin kablosunu keserek deneme yanılma yoluyla led bağlayıp yaktım
sende öyle deneyebilirsin ama ethernette ne kadar akım vardır bilemem ne yapıcaksınki
-----------------------------Sistem mühendisi bi abi dediydi yapılabiliyor şöyle şöyle diye bi zamanlar şimdi yapmayı öğrendim, ama ne dediğini zerre hatırlamıyorum galiba 4 tanesi veri geri kalan 4 tane boşu elektrik olarak kullanıyorum dediydi.Uzak mesafelerde modeme elektrik şeysi için...
-
varsa oyuncak motoru bağlayarak belki deneme yanılma yoluyla bulabilirsin yada dilini değdirerek :D
-
http://www.duxcw.com/digest/Howto/network/cable/cable5.htm
Konnektörün 1,2,3,6 numaralı yerleri sinyaldir diğerleri +5,-5 dir.
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
valla ben bozuk usb farenin kablosunu keserek deneme yanılma yoluyla led bağlayıp yaktım
sende öyle deneyebilirsin ama ethernette ne kadar akım vardır bilemem ne yapıcaksınki
-----------------------------Usb de standart güç uçları kırmızı-siyahtır.
-
-
konu hakkında gezinirken bununla karşılaştım ve hoşuma gitti :D
http://www.chip.com.tr/forum/ethernet-girisinizden-220-volt-girerse_t148098.html
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
konu hakkında gezinirken bununla karşılaştım ve hoşuma gitti :D
http://www.chip.com.tr/forum/ethernet-girisinizden-220-volt-girerse_t148098.html
-----------------------------aboov :| ama benimde hoşuma gitti bayağı tasvip etmeyip takdir ediyorum :D
-
çok orjinal ya... var mı böyle bir manyaklık... elemana helal olsun ama paramı vermezseniz bakın daha neler gelir başınıza diye.
-
işciyiz, haklıyız, kazanacağız :| verselermiş parasını adamın.
Yalnız o 4 kablo veri-4 kablo elektrik gibi kullanma olayını anlatabilen biri şunu açıklarsa sevinirim :) şindi bazı modemler 9v bazıları 12v gibi adaptörler le şettiriyor. hadi diyelim taşındı elektrik. ama o cat5 kablo bu durumda ısınmayacak mı? merak ettim bak deniyecem bi gün.
