folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rusca Bilen Müridler Yardım Lazım



Rusca Bilen Müridler Yardım Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    hoca harfleri gorebilsem yardimci olacamda,kirile ceviremiom onlari:S

    hız emniyettir...!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    bu rusca değil ! bıraz rusca bılıyorum eger bu ruscaysa ne cesıt bı rusca ? bak sana klasık rus harflerını gosterım

    Парламент Турции в четверг утвердил предложение Центризбиркома о проведении 22 июля в стране досрочных парламентских выборов. Вопрос об их необходимости встал в связи с разразившимся в Турции политическим кризисом. Он стал результатом того, что Конституционный суд страны призн 

     kelımelerı gordun mu

    senın bıze yansıttıgın harflerle bu harfler arasında kı tek ortak nokta ıkısınınde anlasılamıyo olması

    sen emınmısın rusca oldugundan ?


    mimi " yim ben ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    lan zaten bütün harfleride birbirine benzior belki de küfür falan ediordur rusca olamaz mı:)

    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Bu RUsçada Çok Cins Ya, HarfLere Bah :S

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    lan zaten bütün harfleride birbirine benzior belki de küfür falan ediordur rusca olamaz mı:)
    -----------------------------
    a.q :D bunlar la nasıl anlasıorlar :D habry hiç ruscaya benzmıor :D hiç birşeye benzemıor ki :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    ruhkanseri bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu rusca değil ! bıraz rusca bılıyorum eger bu ruscaysa ne cesıt bı rusca ? bak sana klasık rus harflerını gosterım

    Парламент Турции в четверг утвердил предложение Центризбиркома о проведении 22 июля в стране досрочных парламентских выборов. Вопрос об их необходимости встал в связи с разразившимся в Турции политическим кризисом. Он стал результатом того, что Конституционный суд страны призн 

     kelımelerı gordun mu

    senın bıze yansıttıgın harflerle bu harfler arasında kı tek ortak nokta ıkısınınde anlasılamıyo olması

    sen emınmısın rusca oldugundan ?


    -----------------------------
    hele sukur ya kiril işte bu kısa bi ornek olsun merak eden varsa,harfleri bire bir yaziyorum:

    Парламент Турции в четверг утвердил предложение- parlament turtzii v çetverg utverdil predlojeine.

    bizim kırk yıllık doner oralarda, soyle yazilio: дюнер


    hız emniyettir...!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    dostum o yazdııgn rusca deil o senin web tarayıcın o dili o hale cevirmis rus alfabesi daha farklı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo

    ibranice olması lazım o

     

    israilde konuşulur

Toplam Hit: 2354 Toplam Mesaj: 19