Rusya İle Vizeler Kalkıyor
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
Rusyada nüfus patlaması yaşanacak demektir :D
-----------------------------bence gizli amaçlarından biri ciddi ciddi bu olabilir çünkü rusya nüfusu 100 yıla kadar bitecek böyle giderse, tamam tüm avrupa ülkeleri azalıyor ama rusya daha beter. rusyanın herzaman derin amaçları vardır, tarihi amacı zaten sıcak denizlere inmek türkiye ile kuracağı bağlar ile bunu mümkün yapabilir. hazır avrupa ile de hırlaşmaya başlamışken türkiyeyi ekonomik ve siyasal açıdan daha sonra birde organik açıdan kendi tarafıma çekeyim, ukraynayı gürcistanı kaybettim bari türkiyeyi kazanayım zaman içerisinde diye düşünüyor olabilir "akrabalık bağı" ile
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
Rusyada nüfus patlaması yaşanacak demektir :D
-----------------------------bence gizli amaçlarından biri ciddi ciddi bu olabilir çünkü rusya nüfusu 100 yıla kadar bitecek böyle giderse, tamam tüm avrupa ülkeleri azalıyor ama rusya daha beter. rusyanın herzaman derin amaçları vardır, tarihi amacı zaten sıcak denizlere inmek türkiye ile kuracağı bağlar ile bunu mümkün yapabilir. hazır avrupa ile de hırlaşmaya başlamışken türkiyeyi ekonomik ve siyasal açıdan daha sonra birde organik açıdan kendi tarafıma çekeyim, ukraynayı gürcistanı kaybettim bari türkiyeyi kazanayım zaman içerisinde diye düşünüyor olabilir "akrabalık bağı" ile
-----------------------------okadar uçmana gerek yok nükleer ihale karşılığı vizenin kalkması bukadar basit
her vizeyi kaldıran devlet bunu düşünseydi..
-
walla ben pek ümitli değilim
kim demişti geçen
vizeler kalktı diye uçağa binip gelmeyin sakın 2 gün sıra bekler sonra türkiyeye geri dönersiniz diye
hala sınıf ayrımı var sanırım türklere orada ...
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
Rusyada nüfus patlaması yaşanacak demektir :D
-----------------------------bence gizli amaçlarından biri ciddi ciddi bu olabilir çünkü rusya nüfusu 100 yıla kadar bitecek böyle giderse, tamam tüm avrupa ülkeleri azalıyor ama rusya daha beter. rusyanın herzaman derin amaçları vardır, tarihi amacı zaten sıcak denizlere inmek türkiye ile kuracağı bağlar ile bunu mümkün yapabilir. hazır avrupa ile de hırlaşmaya başlamışken türkiyeyi ekonomik ve siyasal açıdan daha sonra birde organik açıdan kendi tarafıma çekeyim, ukraynayı gürcistanı kaybettim bari türkiyeyi kazanayım zaman içerisinde diye düşünüyor olabilir "akrabalık bağı" ile
-----------------------------
O kadar yazı yazmaya üşenmiyon Alanya'nın Antalya'nın vs durumunuda yaz :)
Akdeniz slavlarla kaynıyor. Alanya nüfusunda yaz mevsimleri geçtikçe Rus,Ukrayna, eski doğu bloku ülkelerinden gelen slavlar iskan ediliyor. Öyle turistik amaçlada değil. Moskova'daki Ortodoks kilisesine bağlı patrikhanede açmayı bile düşünüyorlar orda.
Sadece Rus nüfusu değil Almanyada doğum oranı eksilere düştü Fransa'da artık frank kökenli insan yok ülkenin güneyi kuzey afrikadaki magripli araplarla, zencilerle dolu.
Bu gün dünyada Polonya,Brezilya,Türkiye gibi ülkelerin nüfus yapısı en çok göze çarpıyor, 1.dünya savaşşında Yunanistanın nüfusu 10 milyondu bu gün 14 milyon, Türkiyeye bakıyorsunuz cumhuriyet döneminde 13 milyon bu gün 73.5 milyon.
İşsizlikmiş bilmem neymiş ne olursa olsun bir ülkenin nüfus çoğunluğu her zaman 25 yaşın altında olmalı.
Tayyipin 3 çocuk önerisi yerinde ama şimdi doğudaki kürdo tutupta köpek yavrusu gibi her seferinde 10-15 çocuk doğurupta batıdakiler nüfus bilinçlenmesiymiş vs diyipte çocuk doğum oranını azaltırlarsa ozaman eleştiri hakkımız olur.
-
tek kalkan vizeler olmaz kanimca
-
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
tek kalkan vizeler olmaz kanimca
-----------------------------tam ben yazıcaktım :d
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
bizim okuldan iki kız kanadaya gitti; 4 ay kaldı bir dönem.Geldiklerinde baya abazalaşmışlardı ki o tarz bir insan değillerdi.Erkekleri kesiyorlar, erkeklerdne konuşuyorlar falan.Bildiğin erkek abazasının tersi.
Konuşuyoruz, orda kızlar erkeklerin peşinden koşuyormuş.Bir kız , bir dönemde tam 36 kişiyle birlikte olmuş.Durum bu.
Gönder bütün Türk kızlarını rusyaya falan, rus htunları buraya getir, herkes mutlu olsun.Orda laf atan olmaz, ilgisizlikten akılları başlarına gelir, burda biz ve ruslar mutlu oluruz.
Hem rus hatunlarla evlenip, çocuk yaparak güzel bir ırk ortaya çıkartırız..Nası proje ??
-----------------------------Ayakta alkışlıyorum . bizim bazı kızlar kendini nimetten sanıyor ..
-
Rus bayanlarda açmış bekliyordu.
-
adama bunu yazdı:
-----------------------------
Şu kız Tavırlarından Kurtulduk desenize:)
----------------------------- umarım memleketin selametine olur :D -
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
tek kalkan vizeler olmaz kanimca
-----------------------------koparttın beni hoca :D:D:D
