S3 Mini Almayı Düşünüyorum.
-
hocam zaten o piksel sayma olayı mantıklı gelmedi bana.
xperia almayı baya düşündüm ama bu fiyata olan xperia'larda hem sony'nin desteği yok doğru düzgün,güncellemesi çıkmıyor,hemde ram'leri 512 mb. Çok az yani android zaten yarısını yiyo.
S3 mini almayı şuan için kesinleştirdim. Aldıktan sonra alacak müridlere bilgi verebilirim ilk android telefonum olacak.
Merak ettiğim şey bu bonubon ithalatçı firma garantisiyle 799'a satıyo.
İthalatçı firma garantisiyle 750ye bile satan var ama acaba bunların garantisi sağlammıdır?
Yoksa biraz daha para verip samsungun garantisiyle almak dahamı mantıklı olur?
-
pcdoktor636 bunu yazdı
hocam zaten o piksel sayma olayı mantıklı gelmedi bana.
xperia almayı baya düşündüm ama bu fiyata olan xperia'larda hem sony'nin desteği yok doğru düzgün,güncellemesi çıkmıyor,hemde ram'leri 512 mb. Çok az yani android zaten yarısını yiyo.
S3 mini almayı şuan için kesinleştirdim. Aldıktan sonra alacak müridlere bilgi verebilirim ilk android telefonum olacak.
Merak ettiğim şey bu bonubon ithalatçı firma garantisiyle 799'a satıyo.
İthalatçı firma garantisiyle 750ye bile satan var ama acaba bunların garantisi sağlammıdır?
Yoksa biraz daha para verip samsungun garantisiyle almak dahamı mantıklı olur?
samsung almaya sırf garanti olayından dolayı tövbe ettim telefonum kayboldu ortada piç ettiler samsung başarıya yetki vermiş başarıya gidicek diye form doldurduk günler geçti başarının sitesinden arızalı telefon takibe baktım telefon çıkmıyor samsungu arıyorum telefon gitmemiş kayıdı yok telefonu adam yaptırmış para talep etti başarıya ulaşamıyorsun zaten hep meşgul sikayetvar.com a bile yazdım en son baktığımda hayla cevap vermemişlerdi adamla tartıştık ettik 2 hafta almadım telefonu en sonunda lanet ettim garantili telefona kullanıcı hatası olmamasına rağmen servis parası verdim aldım samsunga da mail attım sövdüm bi güzel
-
http://www.sikayetvar.com/firma/detay/bonuboncom
burdan fikir edinebilirsin.
