S3 Mini Almayı Düşünüyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    hocam zaten o piksel sayma olayı mantıklı gelmedi bana.

    xperia almayı baya düşündüm ama bu fiyata olan xperia'larda hem sony'nin desteği yok doğru düzgün,güncellemesi çıkmıyor,hemde ram'leri 512 mb. Çok az yani android zaten yarısını yiyo.

    S3 mini almayı şuan için kesinleştirdim. Aldıktan sonra alacak müridlere bilgi verebilirim ilk android telefonum olacak.

    Merak ettiğim şey bu bonubon ithalatçı firma garantisiyle 799'a satıyo.

    İthalatçı firma garantisiyle 750ye bile satan var ama acaba bunların garantisi sağlammıdır?

    Yoksa biraz daha para verip samsungun garantisiyle almak dahamı mantıklı olur?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeonX
    LeonX's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    hocam zaten o piksel sayma olayı mantıklı gelmedi bana.

    xperia almayı baya düşündüm ama bu fiyata olan xperia'larda hem sony'nin desteği yok doğru düzgün,güncellemesi çıkmıyor,hemde ram'leri 512 mb. Çok az yani android zaten yarısını yiyo.

    S3 mini almayı şuan için kesinleştirdim. Aldıktan sonra alacak müridlere bilgi verebilirim ilk android telefonum olacak.

    Merak ettiğim şey bu bonubon ithalatçı firma garantisiyle 799'a satıyo.

    İthalatçı firma garantisiyle 750ye bile satan var ama acaba bunların garantisi sağlammıdır?

    Yoksa biraz daha para verip samsungun garantisiyle almak dahamı mantıklı olur?

    samsung almaya sırf garanti olayından dolayı tövbe ettim telefonum kayboldu ortada piç ettiler samsung başarıya yetki vermiş başarıya gidicek diye form doldurduk günler geçti başarının sitesinden arızalı telefon takibe baktım telefon çıkmıyor samsungu arıyorum telefon gitmemiş kayıdı yok  telefonu adam yaptırmış para talep etti  başarıya ulaşamıyorsun zaten hep meşgul sikayetvar.com a bile yazdım en son baktığımda hayla cevap vermemişlerdi adamla tartıştık ettik 2 hafta almadım telefonu en sonunda lanet ettim garantili telefona kullanıcı hatası olmamasına rağmen servis parası verdim aldım samsunga da mail attım sövdüm bi güzel 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/bonuboncom

     burdan fikir edinebilirsin.

Toplam Hit: 1904 Toplam Mesaj: 14