Saçı Dökülenlere Tavsiye
-
HeYeT bunu yazdı
Beyaza çözüm varmı hacılar yaş 26 :)
26 ise iyi. Benim 17'de başladı beyazlamaya çok sıkıntı ettim bayağı artmıştı daha sonra iplememeye başladım bir nevi kabullendim şuan neredeyse yok nasıl oldu anlamadım ama :)
Gerçi beyazlık gitti dökülme başladı arttı. Bioxcin kısmen dengeli tutuyor şuan dökülüyor ama eskisi gibi değil tam randıman alamazsam buna da bakarım..
-
catlax bunu yazdı
ne kadar kel varmış la burada =)
peruğun yanımda :-/
-
Bende dökülme yokta beyaz var kenarlarda birazda önde stress ten sanırım. Bi eczacı arkadaşta şampuam kullanma dedi tamamen kimyasal oldunu söyledi. Defne veya zeytinyağlı sabun tavsiye etti.
-
Prometheus bunu yazdı
argan, susam, bazem yağları karışımı deniyorum. pek birşey görmedim.
arganlı şampuanı deniyorum bende
argan + cafein li şampuan. yani başladım bende.
-
yeri değil ama:
bu sigara bıraktırma ilacı (wellbutrin) saçları döküyormuş diyolar doğru mu ?
-
Dökülecek saç kafada durmazzzz
-
ONEMINUTE bunu yazdı
Dökülecek saç kafada durmazzzz O_o
-
Aytekinet bunu yazdı
Saç beyazlarına çözüm var mı ?
Keşke benim saçlar döküleceği yerine beyazlasa :(
-
Mukavim_ bunu yazdıONEMINUTE bunu yazdı
Dökülecek saç kafada durmazzzz O_o
olm yalan çıakrsa varya ...
-
takip
