folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Saçma Sebepten Silinen Konum Hakkımda



Saçma Sebepten Silinen Konum Hakkımda

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Bugün foruma bir konu açtım egzamam olduğu için belki forumda başka olup da kullandıkları farklı birşey vardır onu deniyeyim diye. Fakat bir tane kusura bakmasın ama ukala bir arkadaş önerisinin "doktora gitmek" olduğunu söyleyerek konuyu silmiş. Ancak ben zaten doktora gittim verdiği yöntemler ile geçmedi, kendim hastanede çalışıyorum ben de akıl edebiliyorum hastaneye gitmeyi demek ki adam akıllı bir çözümü yok ki burda yardım istiyoruz. Kusura bakmasın ama böyle ukalaca bir cevaba sinirlendim. Ben 6 yıldır buraya üyeyim en ufak bir olayım yok burda, bir kaç haklı şekilde silinen konum oldu haklılar dedim ancak kusura bakmayın bu sefer haksızsınız. Bence moderasyonu tekrar gözden geçirin.

     

    İyi forumlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    "sıkıntı yapma kardeş sileriz" alışacan gardaş boktan bir durum olduğunun farkındayım.

     

    DevilKingtr tarafından 04/Haz/16 16:30 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Halbuki sağlık sorusu yerine "acıyor" diye şarkı sözü içeren bir başlık açsaydın silinmezdi.

    http://www.tahribat.com/forum/sevgim-aciyor-219354

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WH0
    WH0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo
    Telekinesis bunu yazdı

    Bugün foruma bir konu açtım egzamam olduğu için belki forumda başka olup da kullandıkları farklı birşey vardır onu deniyeyim diye. Fakat bir tane kusura bakmasın ama ukala bir arkadaş önerisinin "doktora gitmek" olduğunu söyleyerek konuyu silmiş. Ancak ben zaten doktora gittim verdiği yöntemler ile geçmedi, kendim hastanede çalışıyorum ben de akıl edebiliyorum hastaneye gitmeyi demek ki adam akıllı bir çözümü yok ki burda yardım istiyoruz. Kusura bakmasın ama böyle ukalaca bir cevaba sinirlendim. Ben 6 yıldır buraya üyeyim en ufak bir olayım yok burda, bir kaç haklı şekilde silinen konum oldu haklılar dedim ancak kusura bakmayın bu sefer haksızsınız. Bence moderasyonu tekrar gözden geçirin.

     

    İyi forumlar.

    kutahya emet termal otel - kukurtlu su havuzu amigo... geçirir... yüzyıllar önce oranın yazilimini yapmistim.. egzama sedef gibi rahatsizliklari olanlar o suda tedavi goruyordu

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    kafalarına göre siliyolar takılma hocam yada destege mail at

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    umit bunu yazdı

    kafalarına göre siliyolar takılma hocam yada destege mail at

    Arkadaşlar, moderasyon kurallara göre silinmesi gerekli olan konuları siliyor.

    Yalnız dediğiniz gibi kafalarına göre değil, dediğim gibi konu içeriklerine ve konu kategorilerinin kurallarına göre bu süreç işliyor.

    Lütfen siz de biraz anlayışlı olma yoluna gidin lütfen.

    Saygılar.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı
    umit bunu yazdı

    kafalarına göre siliyolar takılma hocam yada destege mail at

    Arkadaşlar, moderasyon kurallara göre silinmesi gerekli olan konuları siliyor.

    Yalnız dediğiniz gibi kafalarına göre değil, dediğim gibi konu içeriklerine ve konu kategorilerinin kurallarına göre bu süreç işliyor.

    Lütfen siz de biraz anlayışlı olma yoluna gidin lütfen.

    Saygılar.

    :D bildiğin kafalarına göre siliyorlar. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Şimdi böyle düşün, 

    Ben sana bir ilac tavsiyesinde bulundum.  Sende gidip o ilaci aldin kullanmaya basladin. 

    Bi süre sonra, kullandığın ilac yüzünden ciddi sorunlar yaşamaya basladin. 

    Sence doğru örnek mi? 

    Aramizda kac kisi tıp okumus uye var? 

    Zaten tıp okumuş birisi bile sana ilaç önerisinde bulunmaz. 

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Şimdi böyle düşün, 

    Ben sana bir ilac tavsiyesinde bulundum.  Sende gidip o ilaci aldin kullanmaya basladin. 

    Bi süre sonra, kullandığın ilac yüzünden ciddi sorunlar yaşamaya basladin. 

    Sence doğru örnek mi? 

    Aramizda kac kisi tıp okumus uye var? 

    Zaten tıp okumuş birisi bile sana ilaç önerisinde bulunmaz. 

     

    yok yok bu modlarda sıkıntı var hep kafalarına göre siliyorlar. .) 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Şimdi böyle düşün, 

    Ben sana bir ilac tavsiyesinde bulundum.  Sende gidip o ilaci aldin kullanmaya basladin. 

    Bi süre sonra, kullandığın ilac yüzünden ciddi sorunlar yaşamaya basladin. 

    Sence doğru örnek mi? 

    Aramizda kac kisi tıp okumus uye var? 

    Zaten tıp okumuş birisi bile sana ilaç önerisinde bulunmaz. 

     

    Bak hocam ben bunun bilincindeyim ilaç önerisi istemedim zaten belki alternatif kullanılmış bitki yada bişeyler vardır diye sordum daha önce doktora gittim ancak bu illettin tıbben komple bir çözümü yok da neyse ben kendimi ifade edemiyorum sanırım. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Şimdi böyle düşün, 

    Ben sana bir ilac tavsiyesinde bulundum.  Sende gidip o ilaci aldin kullanmaya basladin. 

    Bi süre sonra, kullandığın ilac yüzünden ciddi sorunlar yaşamaya basladin. 

    Sence doğru örnek mi? 

    Aramizda kac kisi tıp okumus uye var? 

    Zaten tıp okumuş birisi bile sana ilaç önerisinde bulunmaz. 

     

    yok yok bu modlarda sıkıntı var hep kafalarına göre siliyorlar. .) 

    Modlardan 2 tanesini taksimde sallandirmak lazim. 

     

Toplam Hit: 4757 Toplam Mesaj: 71
eleştri