folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sağır Oda"Daki Hacker...



Sağır Oda"Daki Hacker...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar sizce o adamın yaptıkları mümkün mü? bence mümkün olamaz.

    cunku; adam ıraktaki mayınların yerini bile görebiliyor, ıraktaki biryerin elektriklerini kesebiliyor, banka hesaplarına istediği gibi girip çıkıyor ve daha fazlası... böyle bişey olsa savaşmaya gerek yok. oturduğun yerde elektrikleri kes, suları kes, banka hesaplarını boşalt falan filan, sizce bu olay gerçekleeşir mi?


    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    mumkun

    once kalabalik bir orgut kuruyorsun, msn den orgutteki elemana yaziyorsun git surdaki elektrigi kes diye adamda gidip kesiyor,

    banka bosaltma islemi de orgut elemanlari gidiyor silah zoruyla bankadaki hesaplari bosaltiyor

    (baydim haklisin)     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    onları bi tek siyami abla yapablr :D

    en cok nick dei$tiren mürid
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    ha ha kurtlar vadisinde de vardı bankayı hack ettim diyordu dikkatle izledim :D özel programda birşeyler geveliyor sevmiyorum zaten o adamı.Filmlere bakma hocam.Hea nasıl olur biliyor musun amerikanın devletinde gizli işler yaparsı, Türkiye de askeriyede gizli işler yaparsın argedir şudur budur çok büyük teknolojileri kullanırsın, yada yiyiyortsa askeriyeye sızıp ordan mudahile edersen belki olabilir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theturkboy
    theturkboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    WAKKAS benim hack yada herhangi bir  konuda  sitem olsaydı seni kesinlikle almazdım neden biliyormusun kardeşim o bir film filmde ne istersen o olur o senaryo yazdıldıysa o adam onu yapacak gerçek yada yalan o adam onu yapacak ok: ):):):)

    RAHAT ETMEZSEM RAHATSIZ EDERİM ESKİLER BİLİR BİZLERİ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Abi hikaye yaa :D Saar odadaki aßla Burdan Iraqtaki elektriii kesior sonra bi de gidio Benzinle çalışan Jenaratörü bile internetten kesiyorlar adasda :D. Tamam konu falan güselde böle biraz daha dikkat etseniz diorum akm oyuncak silahla aras abi dağlarda keklik vurur gibi adam vuruor :D Yani yok böle bi olay Kurtlar vadisinde mematinin Helikopterle evi taradıı sahne ne kadar kolpa gibi dursada barut kokusu burnumuza geliordu akm. :D neyse konu sıçalak oldu pardon ama öle bi olay yok bence...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VatanisTurK
    VatanisTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    1.cisi mümkün neden derse nıce hackerlar var ama oradakı fazla sallamasyon 2.cisiise aLa bir hacker msnden konusmas sonucta ızlenme denılen birşey var salaklıktır bır hackerın msnde konusması , ayrıca o zumsukunden dedıgı gıbı pr0gramla hack zor olur ancak oLmaz dıye bırşey yoq ayzarsın 4.5 5 senelık bır pr0gram saldıracagın yerın tum ozellıklerını gösterırsın eger şöle olursa bunu yap gıbısınden yazarsın pr0gramı pr0xylerı felan otomatıkman zaten hacklemeye yakınsındır ancak dedııgm gıbı oradakıler abartı ama olmıcak birşey degiL

    Devlet-i Osman-i Ali"de terfi"i temayuzilim irfan-i ile olmaz ya olacak kuvvetli iltimas ya olacak medeni haz ya da olacak delikle temas. ---- Millet Kadınla ilgili konu acıyor biz açınca siliniyor alın url:moderatör silmeye alısık onca konu oluyor kadınlarla ilgili küfürler yazılıyor bız acınca anlaşılmadan sılınıyor örnegın su url"deki söz http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=S%F6zler&folderid=42998 amı olanın ımanı olmaz sözü kim için söylenmiş söylesenize amk hadi ? benım konuma gelip öyle böyle demesini bılyordunuz ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    sen senaryoyu yaz tahribatı bile hackler sağır odadaki heykır...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VatanisTurK
    VatanisTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    scuderia bunu yazdı:
    -----------------------------
    sen senaryoyu yaz tahribatı bile hackler sağır odadaki heykır...
    -----------------------------

     

    cvp dıye bunda derım:D 


    Devlet-i Osman-i Ali"de terfi"i temayuzilim irfan-i ile olmaz ya olacak kuvvetli iltimas ya olacak medeni haz ya da olacak delikle temas. ---- Millet Kadınla ilgili konu acıyor biz açınca siliniyor alın url:moderatör silmeye alısık onca konu oluyor kadınlarla ilgili küfürler yazılıyor bız acınca anlaşılmadan sılınıyor örnegın su url"deki söz http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=S%F6zler&folderid=42998 amı olanın ımanı olmaz sözü kim için söylenmiş söylesenize amk hadi ? benım konuma gelip öyle böyle demesini bılyordunuz ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    theturkboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    WAKKAS benim hack yada herhangi bir  konuda  sitem olsaydı seni kesinlikle almazdım neden biliyormusun kardeşim o bir film filmde ne istersen o olur o senaryo yazdıldıysa o adam onu yapacak gerçek yada yalan o adam onu yapacak ok: ):):):)
    -----------------------------

     

    onun filim olduğunu, ve sadece senaryodan ibaret olduğunu biliyorum. ama yapılabilir mi? diye fikrinizi sormuştum?


    ///______________
Toplam Hit: 4046 Toplam Mesaj: 26