Sağır Oda"Daki Hacker...
-
gıcık oluom o heykır a zaten (:
-
Adam herboku yapıyo bi tek konuşması eksik.Gören molla mı bu diye soruyo herife acık konuşsa dağıtcak ortalığı :D
-
Yaw o adam komedi ya :D adı arkadas kıyafetler palyacodan beter hele adamın parayı askıda tutan bi program var flash video gibi =] konuşamıyorda herhalde hacker ya bildiklerini sölemicek resmen komedi bence Kurtlar vadisinin yeni hacker ı 1000 kat daha kaliteli en azından 6 kadar monitor var önünde :D
-
olurmu öle sey gardaslar ya mumkunatı yok bence
-
VatanisTurK bunu yazdı:
-----------------------------scuderia bunu yazdı:
-----------------------------
sen senaryoyu yaz tahribatı bile hackler sağır odadaki heykır...
-----------------------------cvp dıye bunda derım:D
-----------------------------hehe bencede lafı gediğine oturtmak die buna deniyor olsa gerek :)
-
tahribat'ı hackleyemez o :D
-
Hackler lan nie hacklemesin Benzinle Çalışan Jeneratörü internetten hacklior ama asdasda :D
-
geyik yapçaktımda gördüğüm kadarıyla bazı insanlar ciddiye alabilir.
kısaca mümkünatı yok
-
Mümkün değildir,buna sinemacılıkta b*kunu çıkartmak da denilebilir.Hatta çok ileriye gidersek bir bölümde adam Türkiye den ıraktaki kasanın şifre aparatına bağlanıp şifreyi kırıyordu.Hatta jeneratör e bağlanıyor.Elektrikleri kesiyordu Hatta bir para aklama olayları oldu bunların ve yine hatta ve hatta ve hatta amıq.Kısaca mümkün değildir.Senaristlerin açıklaması mümkün olmayacak şeyleri eli sikinde bir hackerın üstüne yıktıkları karakterdir işte en iyi açıklaması bu olur
-
o herif o sakallardan klavyeyi nası görüo asıl tartışılması gereken konu bu bana göre =)
bi de bi bölümünü izledim.esas oğlan aras dağlı arıyo istanbuldaki adamı.o adamda bilgisayarla konuşuyo resmen.adam diyo ıraktaki deponun elektriğini kesebilirmisin.bilgisayar hiç duraksamadan düşünmeden cevabı yapıştırıo.keserim ama çabuk tamir ederler.adamda tamam kes diyo.o da kesiyo.
yok ebenin .mı ali sami :)
