folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Sağlam Keylogger Yapabilecek Arkadaşlar..



Sağlam Keylogger Yapabilecek Arkadaşlar..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalrap
    kalrap's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dostum umarım bulursun aradıın kişiyi :D
    Ama gozum takıldı bıldıgımı aktarayım dedım bu ekran klavyesını yakalama olayı bıraz hayal :S
    YANI Yapılamıyor dıye bılıyorum kı yapılamazda eger yapılırsa pcyı acmayalım :D
    -----------------------------

    ekran klavyesi konusunda okadar cin bi taktik var ki aklınız durur keylogger ekran hareketlerinin resmini çekiyor birde sıkıştırıyor ftpden yada mailden yolluyor en kral sanal klavye olsun farketmez bunun bir çaresi yok eninde sonunda hacked =) sana bukadar basit ama bu programı paylaşamıcm k.bakmayın antivirüslere yakalnmasın diye..;)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    o yöntemi benden mi çaldın :) mouse ekran klavyesinin üstüne gelince ekran klavyesindeki tuşun rengi değişiyor.. burdan bulabilirsin tuşu..ama ya adam kafasına göre her tuşta bekletirse hangisi şifre bulabilir misin? :) bunun yolunu da ben biliyorum..

    cib taklitli arkadaşım.. piyasadaki özel olarak kodlanmamış trojan & keylogger & virus programları yakalanır.. tanınmasa bile en azından potansiyel virus olabilecek tehdidiyle damgalanır.. yani piyasada böyle bi program bulamazsın. kendin yazmadığın sürece.. bunu da herkes yapamaz


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    filozof un elinde vardı kendi yazdığı çok manyak birşeydi ona bakabilirsin.

    p.m at filozof a ordan ulaş ben kefilim proğrama istediğin özelliklerde var.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    o yöntemi benden mi çaldın :) mouse ekran klavyesinin üstüne gelince ekran klavyesindeki tuşun rengi değişiyor.. burdan bulabilirsin tuşu..ama ya adam kafasına göre her tuşta bekletirse hangisi şifre bulabilir misin? :) bunun yolunu da ben biliyorum..

    cib taklitli arkadaşım.. piyasadaki özel olarak kodlanmamış trojan & keylogger & virus programları yakalanır.. tanınmasa bile en azından potansiyel virus olabilecek tehdidiyle damgalanır.. yani piyasada böyle bi program bulamazsın. kendin yazmadığın sürece.. bunu da herkes yapamaz


    -----------------------------

     

    Yok artık.

    OpenGL mı kullancan :P

     

    Nasıl fark etcen rengı değişmiş vs ?

    Mouse button una tıklandıgında ss al desen bı nebze de ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    musket hoca elbette bi çözüm yolu biliyoruz ki birşey diyorum.. bunu söylersem de bi anlamı kalır mı sence?

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    aynen. sanal klavye olayında bilgidim saglam yol. mouse her tıklandıgında ss alınır ve mail adresine alınan tüm ss ler belirli sürelerde yollanır.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------
    musket hoca elbette bi çözüm yolu biliyoruz ki birşey diyorum.. bunu söylersem de bi anlamı kalır mı sence?
    -----------------------------

    Ben boktan bir macro yapmak için değişimleri fark etmeye kastım.

    Olmadı olduramadım.

    Ki benim boyut sınırlamam da yoktu.

    Yanı cok enteresan.

    Harbiden bunu başarabıldıysen,

    Saygılar, Tebrikler, Takdirler.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    :) bilmem o kadar zor değil.. f1kr3t adlı arkadaşın bahsettiği yöntem.. mouse click yaptığında al bi ss onu kaydet.. :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    bulabildin mi ?

     

    assolistler en son çıkar :) an itibariyle en son mesaj sahibi olarak bu payeyi üstlenmekte sakınca görmedim :D

Toplam Hit: 5772 Toplam Mesaj: 20