Sahibinden.Com Ofisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.webrazzi.com/2012/11/29/girisim-ofisleri-sahibinden-com/

    utanmadan buraya ofis diyolar :D


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    webrazzi nin girişim ofisleri kabak tadı vermeye başladı artık çoğusu 2 oda 1 salon istisnalar var tabiki

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ana okulumu hayvanat bahçesi mi belli değil

    steve jobs un microsofta dediği gibi ruh yok ruh :)

    tasarım 0

    insanın ruhu sıkılır orda...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    alayı google özeniyor :D ofis olayında google neredeyse çalışanlarına masturbasyon yaptırıcak rahatlasınlar diye


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..


    Ehl-i Byte
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    İyi yine ya :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    neyini beğenmediniz tam olarak :D adam mis gibi yapmış kafasına göre bişeyler işte gayette güzel olmuş :) ruh vs diyonuzda adam sahibinden.com u ruh için mi yaratmış, pra için bi girişim , mis gibide sonuç vermiş işte :D steve reiz tamam apple ruh kattıda, ruhani bişeyle bi iphone alabileniniz var mı :D herşeyin amacı da sonucuda para olduğuna gre, gayet başarılı :D


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..

    hadi ordan mis gibi sitem var :) hemde celeron makinam ve ofissiz yaptım burda 100 kişi bi siteyi idare edemiyor.


    ....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Renkler mat olmuş, böyle farklı alanların turuncu, mavi olabilitesi varmış yapmamışlar onun dışında şahane işte daha ne arıyonuz?


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..

    aynen ya nedir bu türk insanındaki çekememezlik zihniyeti..


    Bide gurur duyun amk yaa sallayanlar sanki sizin çalıştığınız ofis altın kaplama heyy allahım ya deli oluyom bu muhabbetlere


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    valla ben güzelligine hayran kaldıgımdan utanmadan ofis diyolar dedim saray gibi :D

     


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
Toplam Hit: 4621 Toplam Mesaj: 39