Sahibinden.Com Ofisi
-
http://www.webrazzi.com/2012/11/29/girisim-ofisleri-sahibinden-com/
utanmadan buraya ofis diyolar :D
-
webrazzi nin girişim ofisleri kabak tadı vermeye başladı artık çoğusu 2 oda 1 salon istisnalar var tabiki
-
ana okulumu hayvanat bahçesi mi belli değil
steve jobs un microsofta dediği gibi ruh yok ruh :)
tasarım 0
insanın ruhu sıkılır orda... -
alayı google özeniyor :D ofis olayında google neredeyse çalışanlarına masturbasyon yaptırıcak rahatlasınlar diye
-
Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..
-
İyi yine ya :D
-
neyini beğenmediniz tam olarak :D adam mis gibi yapmış kafasına göre bişeyler işte gayette güzel olmuş :) ruh vs diyonuzda adam sahibinden.com u ruh için mi yaratmış, pra için bi girişim , mis gibide sonuç vermiş işte :D steve reiz tamam apple ruh kattıda, ruhani bişeyle bi iphone alabileniniz var mı :D herşeyin amacı da sonucuda para olduğuna gre, gayet başarılı :D
-
trampfd bunu yazdı
Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..
hadi ordan mis gibi sitem var :) hemde celeron makinam ve ofissiz yaptım burda 100 kişi bi siteyi idare edemiyor.
-
Renkler mat olmuş, böyle farklı alanların turuncu, mavi olabilitesi varmış yapmamışlar onun dışında şahane işte daha ne arıyonuz?
-
trampfd bunu yazdı
Hazır script kurup zavallı bir domain ile gariban bir site sahibi olan ve akabinde oturduğu yerden kendini google la microsoft la kıyaslayabilen yurdum webmasterının sahibinden.com başarısına kulp takması ve beğenmemesi konusuna hoşgeldiniz, buyrun devam edin..
aynen ya nedir bu türk insanındaki çekememezlik zihniyeti..
Bide gurur duyun amk yaa sallayanlar sanki sizin çalıştığınız ofis altın kaplama heyy allahım ya deli oluyom bu muhabbetlere -
valla ben güzelligine hayran kaldıgımdan utanmadan ofis diyolar dedim saray gibi :D
