Sahibinden.Com Ofisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    niye beğenelim ki daha iyileri varken

    http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012

    ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk

    ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.

    İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    necroshine bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    niye beğenelim ki daha iyileri varken

    http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012

    ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk

    ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.

    İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim. 

    neye şahit oldun ki amk

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    niye beğenelim ki daha iyileri varken

    http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012

    ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk

    ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.

     

    gavurların yapmasını diil türklerin yapması mevzu


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    hadi canım ..onlar daha tahribat ın ofisini görmemişler .. holy hocam çek bi cameraya alem ofis görsün :))))


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Güzelmiş,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    necroshine bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    niye beğenelim ki daha iyileri varken

    http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012

    ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk

    ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.

    İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim. 

    neye şahit oldun ki amk

    Abi gündemi hiç takip etmezmisin ?

    https://www.google.com.tr/search?q=coca+cola+i%C5%9F%C3%A7ileri

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    çok amaçlı amk :D

    oglum hayran oldum lan

    casey tarafından 30/Kas/12 04:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Zamanı durduramazsın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Harika bir ofis. Ama genel tema rengini sevmedim. Genel olarak kahverengi hakim ortama....


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    yazın staja buraya da başvurayım lan ben.


    . . .. . ... .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    beyler webrazzinin ofisine gittim ..adamlar homeoffice yapmışlar göreceksiniz..2+1 tuvalet bile vardı içerde


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
Toplam Hit: 4623 Toplam Mesaj: 39