Sahibinden.Com Ofisi
-
DaveReed bunu yazdı
niye beğenelim ki daha iyileri varken
http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012
ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk
ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim.
-
necroshine bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
niye beğenelim ki daha iyileri varken
http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012
ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk
ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim.
neye şahit oldun ki amk
-
DaveReed bunu yazdı
niye beğenelim ki daha iyileri varken
http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012
ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk
ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.gavurların yapmasını diil türklerin yapması mevzu
-
hadi canım ..onlar daha tahribat ın ofisini görmemişler .. holy hocam çek bi cameraya alem ofis görsün :))))
-
Güzelmiş,
-
DaveReed bunu yazdınecroshine bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
niye beğenelim ki daha iyileri varken
http://pinterest.com/incmagazine/world-s-coolest-offices-2012
ayrıca kim siker sahibinden.com ofisini siz türkiyedeki coca cola nın fabrikasını bi gezinde ofislerini, çalışan elemanına verdikleri değeri görün amk
ayrıca röportajı yapan adama bok atacağınıza kendinize bakın genelde bütün türklerde aşağılık kompleksi vardır.İşçilerini siken Coca Cola'nın ofis elemanlarına verdiği değerin amına koyim.
neye şahit oldun ki amk
Abi gündemi hiç takip etmezmisin ?
https://www.google.com.tr/search?q=coca+cola+i%C5%9F%C3%A7ileri
-
-
Harika bir ofis. Ama genel tema rengini sevmedim. Genel olarak kahverengi hakim ortama....
-
yazın staja buraya da başvurayım lan ben.
-
beyler webrazzinin ofisine gittim ..adamlar homeoffice yapmışlar göreceksiniz..2+1 tuvalet bile vardı içerde
