Şakacı Yandex
-
hakkaten mükemmel kurgu tebrik etmek lazım ..
-
bence güzel. parola başak değil şafak, eşek hoşaftan ne anlar sözüne gönderme bunlar benim hoşuma gitti doğrusu.
-
google çöktü artık iflah olmaz, yerine bunlar daha iyi zannıca :) demekki neymiş ruslar espriyi de iyi yapıyolarmış :P
-
Sempatik tavırlar içinde :)
Birde kırıyomu çavuşun kratosunu, kaldırıp atıyor mu kumar postasını, kurtarırmı bizi yedi başlı ejderden :)) yazdım ama kimse anlamaz diye endişeliyim :D
Çavuş : google
Kumar postası : Arama
Yedi başlı ejder : Google
(tatar ramazan)
-
çok iyi yaa. sabah sabah sesli güldüm :)
-
neyi aratınca çıktı hocam bu =)
-
Türkiye ofisi çalışıyor :)
-
Güzel olmuş :)
-
Gözüme girdi yandex super olmus
-
bir önceki konularda adamların sağlam geldiğini söylemiştim. zamanla google gözümüze çok kötü bir arama motoru çöp arama motoru gibi gelicek'ki gelmeye başladı. yandex bayağı sağlam geliyor
