Şakacı Yandex
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------bu da var robota bukelemuna falan tıklayın
-----------------------------evet hoca ya acayip hoşuma gitti robotik dalgaları.
aşmış elemanlar aşmış :|
-

-
ahahaha @umit 'in paylastigi resim cok iyiymis.
varsayilan arama motorum yandex ve google'nin eksikligini falan hissetmiyorum. bi mail gmail'de onu da yandex'e heran tasiyabilirim.
-
bu linklerden yandex hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Toplam Hit: 7220 Toplam Mesaj: 35
