Sakal Sorunu
-
la mesaj neden iki tane oldu yahu iki kezmi bastık tüh ya rezillik ha
-
bende de benzer bir dökülme sorunuoldu. nette araştırdım, sarımsak, ısırgan otu falan kullanın ama önce doktota gidin diyorlardı. gittim doktora, sakal kıran mı bu dedim, yok dedi stresten erkeklerde görülür arada dedi ve DERMOVATE SAÇ LOSYONU yazdı. ama içerinde kortizon mevcut ilacın. bu yüzden birkaç kez kullandım ama gözle görünür bir değişiklik olmadı. sanki nokta nokta biraz daha çoğalmaya başladı. bunun üzerine kullandığım jileti değiştirdim. daha 7-8 ay öncesine kadar permasharp tek bıçak, klasik eski makinelerden kullanıyordum alışkanlıktan. 7-8 aydır ise mach3 kullanmaya başlamıştırm, daha pratik oluyordu ve sakallarda seyrelmede bu dönemlerde başlamıştı. bunun jiletten olabileceğini düşündüm ve eski sisteme geri döndüm, mach3 ü kullanmıyorum 1 aydır, şu an yavaş yavaş eski haline dönmeye başladı sakallarım. jileti değiştir, sana da faydası olur inşallah. sarımsak-ısısrgan otu gibi alternatifler var ama yara yapıyormuş yüzü. o yüzden denemedim onları. tek yaptığım jileti değiştirmek. geçmiş olsun

-
MezrealiM bunu yazdı:
-----------------------------sertan_06 bunu yazdı:
-----------------------------MezrealiM bunu yazdı:
-----------------------------hacı sarımsagı kor ateşte kül oluncaya kadar yakıp külünü zeytin yagıyla karıştırıp sürekli sürmen gerekiyor sakalına.ama bir ay kadar devam etmelisin inşallah yavaş yavaş cıkacaktır Allahın izniyle yeterki sakalının cıkacagına inanarak yap
-----------------------------saça etkisi varmı bunun..
-----------------------------var hacı.. ama sakın ola sarımsagı kor ateşle yakıp külünü sade kullanma cünkü istenmeyen tüylere karşı kullanılır.ve bu arada zeytinyagının orjinal olmasına dikkat edin cakma zeytinyagı olursa verim alamazsınız
-----------------------------üstad bende dahil olayım sarımsağı kor ateşte yaktık külünü koyduk bi tabağa bunu istenmeyen tüylere sürsek döker mi ? şunu bi açıklayı ver vallaha dua dua üstüne :) hatim indiririm adına :)
