Saldırı Alıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu firewall nasıl kasıyomu makinayı ve sağlammı bunu kullanayım iyi ise


    -----------------------------
    şuana kadar kullandığım en sağlam firewall. ashampoo meşhur ama bunun yanında fıs kalır :) bi dosya mesela bi dll'ye bişey enjekte edicekse ashampooda 127.0.0.1 e erişmek istiyor diyo. bunda dll ismini ve napmak istediğini detaylı olarak gösteriyor. mesela dosyada trojan varsa başlangıca yerleşmek istediğini hangi dns ye gittiğini falan herşeyi gösteriyor. ayrıca yanında antivirüsüde var. birçok antivirüsten daha iyi. (kasper-nod-avast gibi antiler yerine bunun antisini tercih ederim :) bende kasma yok(gerçi 4 gb ram var :D) ama pencereler arasında geçişi yavaşlatıyor. mesela internet explroerdasınız masaüstüne dönmeniz yarım saniye farkeder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    bu akamai olayını senin program da kullanıyordur belki veya başka bir program ona uyarı vermiştir

    http://www.kendimenotlar.com/blog/235/296/Akamai-Ogretisi.htm

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    hocam WHOİSLER'e baktımda adresler hep yabacı ülke, ismleride şirket japon olan bile var. Bence korkulacak bişe yoktr sanmıorum.

     

    Bak buda birinin internet adresi http://www.akamai.com/

    Mail adresleride var who'larda ordan mail at eğer varsa ing filan.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    Botnet ağına bulaşmış olmayasın :)

    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    NoToLeRaNcE ve aquila sağolsun yorumlar için. x3uqm4 botnet imkansız diyebilirim :) zaten yeni formatlı :d ava giderken avlancak bi tip olcağımı pek zannetmiyrum :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sağol hocam. program aşırı sağlam haddinden fazla :D http://www.hidden-sabotage.com/guvenlik-programlari/2592-outpost-security-suite-pro-703-33925171242full.html
    -----------------------------

    Hocam Sygat


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Akamai büyük şirketlerin veri akışını sağlayan bir alt yapı firması... Her türlü veriyi çok büyük ölçeklerde son kullanıcıya ulaştırır. Örneğin Adobe firması için 4Gbps lik video aktarımını eş zamanlı 8000 kullanıcıya ulaştırır.

    http://www.akamai.com/html/customers/case_study_adobe.html

    Müşteri Listesi : http://www.akamai.com/html/customers/customer_list.html

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    GangShot bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sağol hocam. program aşırı sağlam haddinden fazla :D http://www.hidden-sabotage.com/guvenlik-programlari/2592-outpost-security-suite-pro-703-33925171242full.html
    -----------------------------

    Hocam Sygat


    -----------------------------
    sygat nedemek bilmiyorum hocam :D link http://hotfile.com/dl/64623395/e3e5ef8/Outpost_Security_Suite_Pro_7.0.3_(3392.517.1242).r ar.html
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    peki bu akamai nin benimle ne alakası olabilirde :D üstelik firewalla takılan hemde bilgisayarımdaki açık portları bulmaya çalışan bi şirket. onu çözemedm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    modeme restart at o zaman ip adresin değişsin. Bir siteye veya internete bağlanacak programa girme. o zaman öyle bir şey diyecekmi firewall bakalım. Eğer internete bağlandıktan sonra yine uyarı veriyorsa bilgisayarındaki bir programdan kaynaklanıyor demektir. (Virüste olabilir bu program antivirüste :))

    =)
Toplam Hit: 4906 Toplam Mesaj: 28