folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Samandırayı Bilen Müridler (Askerlik)



Samandırayı Bilen Müridler (Askerlik)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    askerlere tren bedavaymış galiba. trenle de gidebilirim. kartal da inecek mişim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    oda olur. samandira kartal minübüsleri var. keza otobüste bulabilirsin.


    Parlayan bizi paylar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler  hepinize teşekkürler. trenle gideceğim gibi görünüyor. bilet almaya gidecveğim birazdan. kısa dönemim bu arada. 5 ay 15 gün filan kalacağım gibi görünüyor. ama ankaradan çok sıkıldım 15 senedir burdayım 15 sene ankaraya çok gibi bence. beğenirsem istanbulu askerden sonra yerleşebilirim. kafamda antalya vardı sıcak diye ama kışın hayat duruyor antalyada. anamuhalefet yıldırım yılmaz gerçek ismin mi. değilse pm at arkadaşının da isim soyadını ver orda bulurum belki.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    roccocan
    roccocan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    raul kardeş ister vtrenle git istersende otobüsle  samandırayı bulmak için her hangi bişey yapmana gerek yok zaten inzibatlar seni bekliyo olacaktır... 

    Ankarada bukadar uzun bir  süre kalmışşsın bence teslim olmadan önce  istanbulda biraz gezip dolaş.

    Trenle geleceğin için kadıköyde haydar paşada ineceksin, vaktin olursa  oradan başla gezmeye sonrasında da bir vapura atla eminönü veya beşiktaşa geç, vapurun arkasından gelen martılara simit atıp onları seyrederken, biraz da içine boğaz kokusunu çek stres atmış  olursun...  

    TABİ TÜM BUNLARI YAPA BİLMEN ÇİN İNZİBATLARDAN SIYRILMAN GEREKLİ...

    Şimdiden ALLAH yardımcın olsun...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaRdUcK
    BaRdUcK's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    ilk önce hayırlı tezkereler dilerim..
    otobüsle geleceksen ataşehir ( dudullu ) civarında ineceksin.. trenle gelirsen sirkeci garında ineceksin..
    Sirkeci de olsa ataşehir de olsa kadıköy'e gel biraz gez dolaş sonra 1 otobüsle nizamiyene kadar gidersin..
    Karar senin ..
    Ayrıca askerlik yapacağın bölge pekaka ve cemaat yatağıdır. Çarşı izninde samandıradan uzakta dolaş en yakın bölgeler üsküdar ve kadıköy ( merkez olarak ) .. arzu edersen vapur ile beşiktaş , ortaköy , taksim ve eminönü gibi vakit geçirecek yerlere ulaşabilirsin.


    imza mimza yok !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    yeniden teşekkür ederim tememnnileriniz için. metro firmasından bilet aldım sabah 9 a. 14.00 14.30 gibi orda olurum 17.00 a kadar zamanım var. samandıradan geçiyormuş metro. direkt inzibatlara teslim olurum veya servisle giderim birliğe. yemin töreninden sonra gezerim inşallah istanbulu. yemin törenine kadar çarşı izni yok acemilikte. aslında erken gitmekte fayda varmış birliğe yatak kalmayınca son gelenler 1 yatakta 3- 4 gün yatabiliyorlarmış :)

Toplam Hit: 6246 Toplam Mesaj: 17