

Samsung S6 Güncelleme Sonrası Resetlenme
-
Akşam baktım 400 MB güncelelme gelmiş yaptım yapmazolaydım. Telefon açılır açılmaz kendi kendini resetledi . PIN isteyen bölüme geliyorum otomatik geri resetliyor. Cache reset yaparak düzelttim ama fotoğraf rehber herşey gitti
Allah belasını versin böyle firmanın eğer güncelleme geldiyse yapmayın s6 için söylüyorum. Beni iphoneye geçirecek bu gidişle
-
Turkcell Kullanıcılarında oluyormuş sanırım bu sorun bilginiz olsun Bende turkcell kullanıyorum
-
allah belasını versin s6 nın vodafonede ise volte servisi açıkken mobil veri açılmıyor :D
-
Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.
-
omery bunu yazdı
Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.
Cache reset yap hocam güncelleme yüklü şekilde düzeliyor
-
SHaDeWRoX bunu yazdıomery bunu yazdı
Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.
Cache reset yap hocam güncelleme yüklü şekilde düzeliyor
Malesef konuyu formattan sonra gördüm iş işten geçmişti :( Şimdi tekrar 6.0.1 için uğraşcam..
-
Sabah 400 mb guncelleme gordu simdi enguncel surum yuklu diyor gormuyor. 6.0.1 de.
Acaba gerimi cektiler guncellemeyi.
A_REX tarafından 10/Şub/17 11:13 tarihinde düzenlenmiştir -
Muhtelemen düzeltmek için geri çektiler
-
Bende kontrol ettiğimde en güncel sürüm diyor aynı şekilde. Stabil hale getirip yayınlarlar tekrar
-
S7 Edge var bende. 7.0 güncellemesini bekliyorum. Şubat 2. haftada demişrler. Yani 8 şubattan itibaren... Bişey yok henüz. Bekliyoruz...
-
opusdei bunu yazdı
S7 Edge var bende. 7.0 güncellemesini bekliyorum. Şubat 2. haftada demişrler. Yani 8 şubattan itibaren... Bişey yok henüz. Bekliyoruz...
S6 icinde 3.haftasonu dendi sanmiyorum ama bekliyoruz.