Samsung S6 Güncelleme Sonrası Resetlenme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek

    Akşam baktım 400 MB güncelelme gelmiş yaptım yapmazolaydım. Telefon açılır açılmaz kendi kendini resetledi . PIN isteyen bölüme geliyorum otomatik geri resetliyor.  Cache reset yaparak düzelttim ama fotoğraf rehber herşey gitti

    Allah belasını versin böyle firmanın eğer güncelleme geldiyse yapmayın s6 için söylüyorum. Beni iphoneye geçirecek bu gidişle


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek

    Turkcell Kullanıcılarında oluyormuş sanırım bu sorun bilginiz olsun Bende turkcell kullanıyorum


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    allah belasını versin s6 nın  vodafonede ise volte servisi açıkken mobil veri açılmıyor :D 


    Dur be kadınnnn....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.


    Wingardium Leviosa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek
    omery bunu yazdı

    Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.

    Cache reset yap hocam güncelleme yüklü şekilde düzeliyor


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek
    SHaDeWRoX bunu yazdı
    omery bunu yazdı

    Aynı dert bendede var, gece yükle dedim sabah bi kalktım kapatıp açıyor. Sim kartı çıkarınca düzeldi, şimdi fabrikaya ayarlarına döndürüyorum. 6.0.1'e tekrar yüklemeyi denicem sonrada sanırsam.

    Cache reset yap hocam güncelleme yüklü şekilde düzeliyor

    Malesef konuyu formattan sonra gördüm iş işten geçmişti :( Şimdi tekrar 6.0.1 için uğraşcam..


    Wingardium Leviosa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    Sabah 400 mb guncelleme gordu simdi enguncel surum yuklu diyor gormuyor. 6.0.1  de. 

    Acaba gerimi cektiler guncellemeyi.

     

    A_REX tarafından 10/Şub/17 11:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Dur be kadınnnn....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek

    Muhtelemen düzeltmek için geri çektiler


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Bende kontrol ettiğimde en güncel sürüm diyor aynı şekilde. Stabil hale getirip yayınlarlar tekrar


    Wingardium Leviosa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    S7 Edge var bende. 7.0 güncellemesini bekliyorum. Şubat 2. haftada demişrler. Yani 8 şubattan itibaren... Bişey yok henüz. Bekliyoruz...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    S7 Edge var bende. 7.0 güncellemesini bekliyorum. Şubat 2. haftada demişrler. Yani 8 şubattan itibaren... Bişey yok henüz. Bekliyoruz...

    S6 icinde 3.haftasonu dendi sanmiyorum ama bekliyoruz. 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 1841 Toplam Mesaj: 21
samsung s6