folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Samsung Servis Ayıplı Ürünü Değişimde İşi Yokuşa Sürüyor



Samsung Servis Ayıplı Ürünü Değişimde İşi Yokuşa Sürüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    Merhaba müridcanlar.. Şimdi söyle bir sorunla karşılaşmış vaziyetteyim ve inanılmaz sinir küpüyüm.. 

    1 ay önce samsung galaxy s3 aldım.. kullandım 1 hafta sonrasında telefonun bataryasının sallandığını fark ettim! 1500 - 2000 TL lik cihazın bataryası sallanmaması için içine kağıt sıkıştırdım :) + olarak telefonun imei etiketi felan kocaman kocaman baloncuk şeklinde kabardı ekranın sağ alt köşesindede renk kayması mevcuttu..

    Bunların hepsini şikayet olarak kadıköy başarı servisine teslim ettim.. İlk önce yazılım yükleyip servis beni aradı telefonunuz hazır gelin alın ::D:D Ya arkadaş yazılım yükliince batarya yuvası küçülüyormu ? :) Tekrar teslim ettim telefonu ve bu sefer değişim için bıraktım.. Neyse 1.buçuk 2 hafta sonrasında değişim onayına geldi.. 

    Şimdi sabırla burayı okuyup buraya kadar gelebildiyseniz eğer size bir kaç sorum olacak.. 

     

    1. Bu servis süresi bildiğim kadarıyla 30 iş günüdür.. Doğrumudur.. 

    2. Bu servis sürecinde onarımı mümkün olmayan cihazlar değişim onayına gidiyormuş bu onay kaç gün sürer? 

    3. Onayı aldıktan sonra birde tedarik süreci oluyormuş bu tedarik süreci ne kadar sürer? 

    4. Afedersiniz ama bu amına koduğum telefonu benim elime ne zaman geçer? 

     

    İlgi alakaya teşekkür ederim Selametle.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    ilgili belediyenin tüketici hakem kuruluna git hakkın varsa samsungun donuna kadar alırsın birde bu olayı samsungun sitesinde iletişim bölümüne felan yaz ilgili servisin salaklığıda olabilir

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    1070 lira üzerindeyse tüketici mahkemesine gidicen hacı. şayet mahkemeyide kaybedersen 1000 tl daha hazır et ona göre:) umarım bir an önce değiştirirler ürünü.

    not: bu arada sikayetvar.com da yaz iyicene üzerine düşüyorlar.

    cagatay09 tarafından 30/Ağu/12 00:33 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    sikayetvar.com a felan yazdım günde iki kez aranıyorum samsung servisinden fakat sorduğum sorulara yanıt alamıorum.. sanki karşımda bi robot var aynı şeyleri tekrarlıyor.. Arkadaş diyorum bu telefon ne zaman elime geçer.. bilemiyoruz efendim telefon onayda onay süresi var onay gelince birde tedarik süreci var diyip duruor kaltağın teki.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    hacı gönderdiğin malın ayıplı mal olduğunu bu ürünün aynısından gönderilmesini yada gönderilmiycekse verilmiş olan ücretin geri iadesini belirt ve sürekli bunu tekrarla..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bazı servisler lakayıt oluyor. Ben de benim dizüstü bilgisayarı ilk İzmir'de Çankaya Samsung servisine götürdüm. Oradaki kadın hiçbir halttan anlamıyordu. Yok hepsiburada faturası lazım yok bilmem ne. Arkadaki teknik servis elemanları da güle oynaya geziyorlar. Bunlardan bir bok olmaz diyerek geri aldım. Doğru Basmane'deki servise götürdüm. Adam hiç ses etmeden altındaki etiketi okuttu aldı. Aynı günün akşamı HDD değişti diye telefon ettiler. Yani servisten servise arada dağlar kadar fark var. Bu servisi Samsung'a da şikayet edersen gereğini yapacaklardır.

    anonim6918524 tarafından 30/Ağu/12 00:39 tarihinde düzenlenmiştir

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    servis bu telefonun onarımı mümkün değildir diye samsunga bildirdi bu telefon değişecek diye.. başarı servis ile bir alakam kalmadı şuan.. Şuan samsung piçlik yapıyor.. Onay sürecini uzun tutuyorlar. Birde bunun tedarik süreci olacakmış 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    benim tel 2 dir kilit tuşu bozuluyor 3. defa bozuldu kaç defa aynı sorunda bozulunca iade oluyordu tam bilgisi olan varmı.


    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı

    benim tel 2 dir kilit tuşu bozuluyor 3. defa bozuldu kaç defa aynı sorunda bozulunca iade oluyordu tam bilgisi olan varmı.

    3. kez onarım. 4cü değişim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam Samsung ile sorun yasamadim ama bazi firmanin ürünleri ile sorun yasadim Basimdan gecenleri yazayim.

    Kingston Ramlerimde sorun vardi anakarti isitiyordu ( hatta burada konusunu actim )
    Kingston ramleri yolladim garantiye Yenisini yolladilar. 21 gün sürdü .

    Sonra ramler geldi taktim Baktimki Anakart yine isiniyor.

    Anakarti Yolladim 17 Gün sonra Tamir Edip yolladilar..

    Ayni sorun devam ediyordu Tekrar yolladim 20 günde geri geldi ..

    Sorun devam ediyordu .. Son kez olarak Tekrar yolladim Bana telefon actilar kullanicinin Hatasindan dolayi Anakart ta sorun olusmustur falan filan robot gibi konustu karsimdaki kisi..

    Tabi bende parladim bu anakart i iki kere yolladim tamir edip geri yolladiniz dedim Her seferinde 20 gün kadar bekledim dedim

    Gelen anakart i 24 saat dolmadan sorunu cozulmedigi icin tekrar yolladim dedim. Gerekirse tüketici haklarina gidicegimi belirttim ..
    12 gün sonra yeni anakart geldi..
    ( Gigabyte )

    Anakart isinmasindan kurtuldum bu seferde ati marka ekran kartim isindi..

    Atiyi yolladi yerine Nvidia GTS 250 Green 1GB 128 Bit ekran karti yolladilar. oda 15 gün falan sürdü ..

    En son olarak teknosaya Greative Fatality kulakligimi verdim..

    ordaki teknoasist ile sohbet ettik muhabbet ettik falan bir kaç soru sordum..

    Bu ürün onarim yada degisim süresini Sordum..

    Eleman bana 21 gün dedi eger kullanici hatasi cikmassa 21 günü gecen servis süresinde firma ayni ürünün yenisini verir , aynisi yoksa benzeri yada üst modelini musteriye yollar dedi .

    Kisaca Bütün servislerin 21 gün iş süresi var Ama en güzel ipnelikleri 15 20 gün tutuyorlar bi bok yapmadan yada ufak tefek yamalar yapip tekrar yolluyorlar..

    Kafandaki soru isaretinin ozeti ;

    Bir ürün 3 defa garantiye gidip geliyorsa ve gidip gelme sebebi ayni sebeb ise, 4ncü yolladiginda 21 iş günü icerisinde Hatali ürünün yenisini yada yoksa benzeri veya üst modelini vermek zorundadir

    Tabi S3 ün üst ve benzeri modeli yok . Zike zike aynisini vericekler..

    + olarak Samsung un merkez ine ulas telefon ac derdini anlat servisin Gotunden kan alir..

    Samsung musteri konusunda cok hassas..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    sattığım diski biliyorsunuz. elimde faturası bile yoktu. garantiye yolladım, 30 güne yakın sürdü. değişim dediler daha önceden ama ürün tedarik edicez dediler. buda 10-12 gün sürdü bende. sıfır cillop gibi hdd yolladılar bana gerisin geriye.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 6245 Toplam Mesaj: 16