Samsung Servisinin İnsanı Mal Yerine Koyması
-
media markttan kardeşime bi bilgisayar aldık. bide hay almaz olaydım dediğim bir samsung monitör. monitörü eve getirdiğimizde hafif bi titreme sorununun olduğunu farkettik ama yurt dışına çıkıcağımız için gelicne yaparız dedik ve bi kaç ay sonra gelip media markete götürdük. onlar kendilerinin ilgilenmediğini ve direk samsungla iletişime geçmem gerektiğini söylediler.
samsungun 444 77 11 numaralı telefonundan iletişime geçtim ve bana en yakın şubenin avcılar şubesi olduğunu avcılar şubesinin bi kaç gün içinde beni arayıp monitörü ücretsiz almaya geleceklerini söylediler teşekkür edip kapattım. aradan 11 gün geçti ama kimse ne aradı ne sordu. tekrar samsung merkezini arayınca özür dilediler ve 1.5 saat içinde kurye yollayıp aldırdılar. ardından bi kaç gün içinde ben evde yokken annemle görüşülmüş hatanın olmadığı ve geri yollanılıcağı söylenmiş. monitör geri geldi ve aynı sorun devam ediyordu. üstüne üstlük ekranda ufak bir çizik vardı
tekrar samsung merkezini aradım ve durumu izah ettim. onlarda memnun diğilsek başka servise yönlendiriceklerini söylediler. kabul ettik ve bakırköy servisine yönlendirdiler. bu sefer kargo şirketi diğilde servisten bir eleman geldi ve monitörü teslim aldı. tabi bu sefer aynı şeyi yutarmıyım elemanı eve davet edip sorunu gösterdim başka monitörde denedik titreme yoktu kendide görüp evet titreme var bu ekranda sorun var dedi. avcılar servisiniz böyle çizik yaptı diyince suçu kuryeye attılar.
az önce bi telefon aldım bakırköyden bir eleman monitörümde sorun olmadığını ve benden sorun olmadığı için 34 lira yol parası alcaklarını söylediler. ben almaya gelen elemana gösterdiğimi söyledim elemanda yanındaydı sordu evet gördüm sorunu felan dedi sonra başladılar basit bilgisayar terimleri ile beni kandırmaya çalışmaya sanırım bilgisayarla ilgili olduğumu ve grafik işi ile uğraştığımı bilmiolar. yok işte çözünürlükle ilgili bişeymişte bu titreme karıncalanma (1280 e 1024 te kullanıyorum) o ayar çekmiş bi daha titremicekmişte felan sonra savunmaya başlıyınca dalga geçer gibi o ona verdi telefonu bu buna kimse cevap veremedi kandıramıyacaklarını anlayınca
yani hem 30 güne yakın monitörsüz kaldım hem 1.5 saate yakın telefon görüşmesi yaptım hem yepyeni garanti kapsamındaki monitör tamir edilmedi hemde 34 lira para isteniyor ücretsiz kapımızdan alıp getirceklerini söyledikleri halde (aynı zamanda avcılar şubesi bunu ücretsiz yaptı zaten) zaten içim monitörden fazla millete acıdı herkes elektronik konusunda bilgili diğil basit terimler söylenip kandırılarak tamir edilmeden gönderiliyor demekki bilen adamada cevap veremeyip geveliyorlar...
ne gibi çözümler önerirsiniz şimdiden teşekkürler
-
mahkemeye ver, neden tamir edemediklerine dair bir kagit yazsinlar muhurlesinler ver avukata hic degilse monitorun parasini alirsin
araba isinde dolandirildik bizde, kagit vermedi ama yinede gittim avukata halloldu parayi aldik
-
Hocam 3 sene önce pc'yi ilk aldığımda samsung marka monitör almıştım,
Bilgisayarı salona kurdum, monitörde titreme oluyordu. Aynı gün gittim samsung marka 2. bir monitör daha aldım yine aynı sorun,
Kafayı yiycektim, sonradan farkettim ki salonun caddeye bakan pencerenin önünde trafo vardı. Trafo'nun etkisi oluyor,
Bilgisayarı diğer odaya aldım, orda sorun yoktu.
Uzun lafın kısası eğer pc'yi kurduğun odanın hakim olduğu sokak-cadde de trafo varsa, titreme ondan kaynaklıdır.
-
Garanti hususunda gençler Toshiba'dan iyisini tanımam.
Hizmette kusur etmiyorlar. -
titremeyi genellikle yuksek gerilim hatti olan yerlerde veya hoporlor un oldugu yerlerde yapar.
oyle bir yerde misin ?
-
yok öyle bi yerde diğilimde titremeden çok yazıların üzerinde karıncalanma kayma bulanma oluyo ya değişik bişey oluyo yani anlatıcak bi terimde yok pek.
-
zervalone bunu yazdı:
-----------------------------
yok öyle bi yerde diğilimde titremeden çok yazıların üzerinde karıncalanma kayma bulanma oluyo ya değişik bişey oluyo yani anlatıcak bi terimde yok pek.
-----------------------------Ekran görüntüsü alsan bi?
-
samsung da ürün sonrası hizmet sıfır sadece bilgisayarda da deil telefon üç kere arızaya gitti yapamadık bizden kaynaklı deil felan fıstık dediler tüketici haklarına gittik yenisini bir hafta sonra yenisini verdiler.şu sikayetim.com muydu öle bi site var oraya yazınca direk cevap veriolar.yada tüketici hakları hakem heyetine gidicen anlatıcan derdini büyük ihtimal yenisini verirler.:)
şu servis işi üstüne hp bir numara :)
-
belkide problem bilgisayarındadır
o monitore baska bir bilgisayar bağladınmı ?
-
monitörün modeli ne?
-
tüm denemeleri yaptık hem kendim hem teknik servisteki elemanın gözü önünde hemde
model numarası: P2050N
şikayet var adlı siteyede yazdım bakalım