Samsung Telefon Kararsizligi ?
-
huwaei ascend p6 al hacı.
kullanıyorum ve yazdıklarının hepsinden de iyi
-
ne alacaksın bilmiyorum ama, almadan önce muhakkak LG G2 ye bak derim..
-
tahref156 bunu yazdı
huwaei ascend p6 al hacı.
kullanıyorum ve yazdıklarının hepsinden de iyi
Yok artk hocam daha neler bende ascend p6 kullanıyorum da o kadar da değil tamam özellik olarak note2 ye benziyor ama yanyana koy note2 derim :)
-
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. İphone4 ü aldığımda 4S ler henüz yoktu, aldığımdan bu yana başka telefon kullanabileceğimi sanmıyordum, fakat ios7nin gelmesi benim midemi bulandırdı. İphone5 ler de aynı şekilde. Hiç hoş değiller. Bir kaçgündür düşünüyordum. Araştırmalarım neticesinde gidip 590 Euro'ya Samsung Galaxy S4 aldım. Umarım pişman olmam.
Toplam Hit: 2435 Toplam Mesaj: 25
