Samsung Telefon Kararsizligi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    huwaei ascend p6 al hacı.

    kullanıyorum ve yazdıklarının hepsinden de iyi


    🥒
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ne alacaksın bilmiyorum ama, almadan önce muhakkak LG G2 ye bak derim..


    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    tahref156 bunu yazdı

    huwaei ascend p6 al hacı.

    kullanıyorum ve yazdıklarının hepsinden de iyi

    Yok artk hocam daha neler bende ascend p6 kullanıyorum da o kadar da değil tamam özellik olarak note2 ye benziyor ama yanyana koy note2 derim :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. İphone4 ü aldığımda 4S ler henüz yoktu, aldığımdan bu yana başka telefon kullanabileceğimi sanmıyordum, fakat ios7nin gelmesi benim midemi bulandırdı. İphone5 ler de aynı şekilde. Hiç hoş değiller. Bir kaçgündür düşünüyordum. Araştırmalarım neticesinde gidip 590 Euro'ya Samsung Galaxy S4 aldım. Umarım pişman olmam.

Toplam Hit: 2435 Toplam Mesaj: 25