Samsung Wave525- S5253 Vodafone

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Frank bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende bu telefondan var hocam sormak istediğin bişey varsa buyur ?


    -----------------------------

     

    Hocam öncelikle sorum s5253 diye tabir edilen telefon benim yukarda resmini verdiğim telefon mudur?

    Fotodaki gibi manuel klavye mevcutmudur? Yani merak ettigim bunlar telefonda s5253 demişler. Ben bakınca bu cıkıyor internetten ama adamlar aynı isimde farklı sürümlerde daha saftirik bir telefon yollayabilirler mi?


    -----------------------------

    manuel klavye yok ..

    bu telefonun ismi hem wave 525 hemde samsung gt-s5253 diye geçer hocam yukardaki telefon benim telin aynısı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Frank bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende bu telefondan var hocam sormak istediğin bişey varsa buyur ?


    -----------------------------

     

    Hocam öncelikle sorum s5253 diye tabir edilen telefon benim yukarda resmini verdiğim telefon mudur?

    Fotodaki gibi manuel klavye mevcutmudur? Yani merak ettigim bunlar telefonda s5253 demişler. Ben bakınca bu cıkıyor internetten ama adamlar aynı isimde farklı sürümlerde daha saftirik bir telefon yollayabilirler mi?


    -----------------------------

     

    manuel klavye yok ..

    bu telefonun ismi hem wave 525 hemde samsung gt-s5253 diye geçer hocam yukardaki telefon benim telin aynısı.


    -----------------------------

    Anladım hocam. 2 ismi var. Peki sadece s5253 diye bir model var mı? tekrar tekrar sormuş gibi oldum ama telefon ilk once memlekete gideceginden farklı telf. olursa anlamayabilirler ve taahhütü imazalayabilrler diye.

    Birde o manuel klavye google resimlerde bi cok yerde var sonradan filan mı ekleniyor acaba?

    Teşekkürler bilgi icin. Büyük ihtimalle alacam teli.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Tamam hocam teşekkür ederm. Alcam telf. bi aksilik cıkmazsa. Ama resimdeki klavye en cok hosuma giden bi yerlerden ekleme şansı vardır inş.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
Toplam Hit: 6360 Toplam Mesaj: 15