

Sanal İsimleriniz...?
-
Beyler bundan sonra sanal ortamda ismim AKINCITURK bu ismi görürseniz bilinki benimdir...:)
Sizlerin isimlerinizide merak ettim....)
-
Jön Türk & Yalnız Türk bunlarda benim sanal alemdeki niklerim
-
sade ve sadece kcarakilic
ama dcuman görürseniz buda boş işler için kullandığım sanal adımdır..
-
sirpence
SirpencE
SirPence
şirpençe
ŞirPençe
ŞirpençE
amk
AmK
sirpence(amk)
SirpencE(AmK)
...
...
...
-
netboyz ( netin yaramaz adamı :)
-
Tnrsk gördüğünüz heryer...
-
Tbt de kısıtlasam da kendimi..
Tbt haricinde saçma yada sinir bi konuya tabi olmuş
ve tepkisi yoğun argo içeren paragraf yada paragraflar yazan görürseniz
ve iyi saydırıyor derseniz kişi benden başkası değildir :))
Hani sözüm ona;
Horoza sormuşlar;
Tavuk mu yumurtadan çıkar ..yumurta mı tavuktan die..
Horoz da kelam eylemiş; Ben bilmem siker geçerim die :))
-
TheD0UBT (:
-
ahahaha =)))))
neyse ciddi olmam gerekirse; iskorpitx :W
-
hmm tamam beyler sitelerde AKINCITURK diye görürseniz şaşmayın:d:p
örnek; http://www.diezweidorfer.nl (artislik olsun biraz) :d
-
koşuuuun laaannnn
lamerler basmış ortalığı =)))
Toplam Hit: 4066 Toplam Mesaj: 25