

Sanal İsimleriniz...?
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------koşuuuun laaannnn
lamerler basmış ortalığı =)))
-----------------------------Yeah & Kreyzi gördüğünüz yerde durmayın :)
-
John Devın&JohnD&Jasonn
-
2001 den bu yana boyle.Superonline dan netten counter filan.
-
sadece büyük harflerle MORTYR görüyosanız bilinki benm Richard Ramirez 'i de kullanıorm
-
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
hmm tamam beyler sitelerde AKINCITURK diye görürseniz şaşmayın:d:p
örnek; http://www.diezweidorfer.nl (artislik olsun biraz) :d
-----------------------------
ahahahahahahahaahaaaheykır oldun demek
ayrıca
http://www.google.com.tr/search?q=ak%C4%B1nc%C4%B1turk&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a
Hepsi senmisin yoksa -
Lordvader89 herzaman her sitede bu isim
-
hokkabaz
under_king
under_world
jade_bilisim
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------Yeah bunu yazdı:
-----------------------------koşuuuun laaannnn
lamerler basmış ortalığı =)))
-----------------------------Yeah & Kreyzi gördüğünüz yerde durmayın :)
-----------------------------yeah fakfakfak (= kreyzi'ce fakfakfak :F
-
Sadece By_Kamu birkac sitede de kamurand diye kayıtlı onlar eski idler :D
-
TheColtfire ,
Holywoodroyals ve Holywoodroyals01,
asdsfsf00,
Bu 3 nick benim :)