folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Sanal Posu Olan Bir İnternet Sitesi Yaptırmak?



Sanal Posu Olan Bir İnternet Sitesi Yaptırmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaşlar, bir tanıdığım bir kişinin sanal poslu site yaptırmasına yardımcı olmak istiyor. Başka yerlerde elemana 1200 $gibi fiyatlar çekmişler. Sanal poslu bir site yaptırmanın maliyeti nedir? Zahmetli midir? Neler gerekir? Bilen arkadaşlardan yardımcı olmasını rica ederim. Şimdiden teşekkürler.


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bu bana da lazım. bi iş düştü elime 3 bin tl çektim kabul ettiler ama daha önce yaptığım bişe değil yaza kadar öğrenmem lazım.

    finansbankın kendi arayüzü varmış sanırım biraz kurcalamıştım geçen. en kötü paypall kullancaz.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    1200usd gayet makul bir rakam.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    opencart + modüller :) 1200 den ucuz olur emin olun :) ama sağlam bişey olsun istersen 1200 bile az bence :) 3000 den açardım sıfırdan kodlama + tasarım için :)


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ideasoft a bakabilirsin bide arena ya falan bak

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    mevzu script mevzuu değil bankalar çok masraf ettiriyor sanal pos olayında


    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    sanal pos için gerekli olan tek masraf sanal posun yıllık kiralama bedeli.

    onun haricinde SSL sertifikası ve Sabit IP gerekiyor.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Türkiyede Bu işi 12 sanal pos 12 ay taksitli şekilde içinde 4000 cesit ürün olarak yapan firma var sebil bilgisayar 180 tl ye sahiş firmasi aciyorsun adamlara diyorsun bana site acin sana 12 tane sanalpos ve kendi ürünleri var hepsi elektronik satilacak ürünler  fakat senin sattigin ürünlerin bedelinide mal olarak odüyorlar yani soyle diyeyim onlardan elektronik adina aklina ne geliyorsa var 4000 cesit üürün diyorum varin siz hesaplayin.

     

     

    yapmak istiyorsaniz temel olarak oyle başlamak en dogrusu 180 tl maliyet bitti.  bir günde site.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    scarletbeard bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede Bu işi 12 sanal pos 12 ay taksitli şekilde içinde 4000 cesit ürün olarak yapan firma var sebil bilgisayar 180 tl ye sahiş firmasi aciyorsun adamlara diyorsun bana site acin sana 12 tane sanalpos ve kendi ürünleri var hepsi elektronik satilacak ürünler  fakat senin sattigin ürünlerin bedelinide mal olarak odüyorlar yani soyle diyeyim onlardan elektronik adina aklina ne geliyorsa var 4000 cesit üürün diyorum varin siz hesaplayin.

     

     

    yapmak istiyorsaniz temel olarak oyle başlamak en dogrusu 180 tl maliyet bitti.  bir günde site.


    -----------------------------

    şimdi şöyle bişeymi var diyosun yani adamların ürünlerini satıyorsun ve karşılığında adamlardan komisyonunun biriken fiyadı kadar yeni bi elektronik ürün alıyosun.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    scarletbeard bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede Bu işi 12 sanal pos 12 ay taksitli şekilde içinde 4000 cesit ürün olarak yapan firma var sebil bilgisayar 180 tl ye sahiş firmasi aciyorsun adamlara diyorsun bana site acin sana 12 tane sanalpos ve kendi ürünleri var hepsi elektronik satilacak ürünler  fakat senin sattigin ürünlerin bedelinide mal olarak odüyorlar yani soyle diyeyim onlardan elektronik adina aklina ne geliyorsa var 4000 cesit üürün diyorum varin siz hesaplayin.

     

     

    yapmak istiyorsaniz temel olarak oyle başlamak en dogrusu 180 tl maliyet bitti.  bir günde site.


    -----------------------------

    şimdi şöyle bişeymi var diyosun yani adamların ürünlerini satıyorsun ve karşılığında adamlardan komisyonunun biriken fiyadı kadar yeni bi elektronik ürün alıyosun.


    -----------------------------

     

    Evet komisyon oranini sen belirliyorsun firma diyorki bu ürünün fiyati bu misal 10 tl sen diyorsun ki komisyonu %10 ayarlar 11 tl ye senin internet sitende görüntüleniyor ve her ürüne ayri her ürün grubuna ayri komisyon belirliyorsun ve diyelim 10 tl kazancin oldu hemen ayni gün ürün olarak alabiliyorsun misal 1000 tl lik satiş yaptin ve kazancin 100 tl 100 tl lik birşey alabiliyorsun. Bu sekilde fakat firma senden her ay kazancindan 60 dolarmi ne kesiyor hizmet bedeli sanalpos bedeli ayagina ama süper on numara bi siten oluyor ornekleri var sebilbilgisayar da  bir sürü sitesi var professional calisiyorlar. Sen kendi ürünlerini satmak istediginde ise misal 100 tl lik bir ürününü sattin cari hesabina 100 tl alacak giriliyor  100 tl lik firmadan bir ürün aliyorsun elektronik adina aklina ne geliyorsa telefon plazma tüm pc malzemeleri foto makinasi aklina ne geliyorsa işte.  ornek sitelerine bakabilirsin firmadan.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu bana da lazım. bi iş düştü elime 3 bin tl çektim kabul ettiler ama daha önce yaptığım bişe değil yaza kadar öğrenmem lazım.

    finansbankın kendi arayüzü varmış sanırım biraz kurcalamıştım geçen. en kötü paypall kullancaz.


    -----------------------------

    Sanal POS satın aldıktan sonra banka örnek kodları sana gönderir; PHP, ASP, Java ...

    Buradaki örnekleri inceleyerek rahatllıkla yapılabilir; ama iyi belgelendirilmemiş noktalar varsa destek hattıyla görüşme yapmak gerekebilir.

    Kolay gelsin.

Toplam Hit: 2351 Toplam Mesaj: 14