Sapıtık Edebiyatçımız
-
Sürrealizm in cinsellikle ilgisi olduğunu düşünmüyorum yani öyle bilmiyorum ben..Yani hepimizin bildiği gibi anlamı gerçeküstücülük..Edebiyatta bu tip eserler yazılırken mantık ve akıl önemsizdir,önemli olan bilinç altı ve iç güdülerdir.Yani ne bileyim müridim bence hocanın psikolojik sorunları var,ilk konuyuda okumustum.Ben hiç rastlamadım böyle cinsel tatmin falan..
Edit : Gerçekte yapamadıklarını bu tip eserlerde hayal gücü ile yansıtanlar var tabi ki,fakat bukadar abartılısını görmedim hiç.Sürrealizmin bokunu çıkartmış hocan :D
-
52 yaşında mı, şizofren olmasın hocam o ? kolaymış, tek dalabilirim
-
kızı varmı öğren , sonra pm at.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
kızı varmı öğren , sonra pm at.
-----------------------------haa evet iyi hatırlattın kendindende örnek verdi ben mesela istanbula kızımın yanına gittim diyo onu öptüm diyo aslında cinsel tatmin var işin altında diyor adam tam pskopat
-
Programmer bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
kızı varmı öğren , sonra pm at.
-----------------------------haa evet iyi hatırlattın kendindende örnek verdi ben mesela istanbula kızımın yanına gittim diyo onu öptüm diyo aslında cinsel tatmin var işin altında diyor adam tam pskopat
-----------------------------
:D:D o adamın acil öpülmesi lazım, amk şizofreni, zaten oldum olası edebiyat hocalarını sevmemişimdir, bizde de bi yavşak vardı, amk psikopatı okulun zilini değiştirip, teoman ın daha kaç vücut gerek bana, benim seni unutmama adlı parçasını koymuştu -
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
Programmer bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
kızı varmı öğren , sonra pm at.
-----------------------------haa evet iyi hatırlattın kendindende örnek verdi ben mesela istanbula kızımın yanına gittim diyo onu öptüm diyo aslında cinsel tatmin var işin altında diyor adam tam pskopat
-----------------------------
:D:D o adamın acil öpülmesi lazım, amk şizofreni, zaten oldum olası edebiyat hocalarını sevmemişimdir, bizde de bi yavşak vardı, amk psikopatı okulun zilini değiştirip, teoman ın daha kaç vücut gerek bana, benim seni unutmama adlı parçasını koymuştu
-----------------------------hocam kızını ne yapcaksın?? zaten adam geniştir o konuda önünde giydirsen (artık ne giydiriceksen) oturur seyreder..
okul ankarada mı? gelip dövebilirim..
-
FoKMaN bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
Programmer bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
kızı varmı öğren , sonra pm at.
-----------------------------haa evet iyi hatırlattın kendindende örnek verdi ben mesela istanbula kızımın yanına gittim diyo onu öptüm diyo aslında cinsel tatmin var işin altında diyor adam tam pskopat
-----------------------------
:D:D o adamın acil öpülmesi lazım, amk şizofreni, zaten oldum olası edebiyat hocalarını sevmemişimdir, bizde de bi yavşak vardı, amk psikopatı okulun zilini değiştirip, teoman ın daha kaç vücut gerek bana, benim seni unutmama adlı parçasını koymuştu
-----------------------------hocam kızını ne yapcaksın?? zaten adam geniştir o konuda önünde giydirsen (artık ne giydiriceksen) oturur seyreder..
okul ankarada mı? gelip dövebilirim..
-----------------------------analı kızlı yaparız o zaman.
-
Bir edebiyatçının edebiyat dersinde sürrealizm konusunu anlatırken olayı cinselliğe bağlayarak örneklem vermesi enterasan gerçekten. hocanız gençliğini yaşayamamış sanırım
-
Arkanızı filan hocaya dönmeyiniz.
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------Arkanızı filan hocaya dönmeyiniz.
-----------------------------
yorum çok iyi :D
http://tr.wikipedia.org/wiki/Gerçeküstücülük
burada bişeyler diyor ama anlamam pek
Breton’un yanı sıra Louis Aragon, Benjamen Peret, otomatik yazı yöntemleri üzerinde deneyler yaptılar. Kendi söylemleriyle, "gerçeküstü dünyanın düşsel,cinsel,sapkın imgelerini geliştirmeye" başladılar. Bu şairlerin dizelerindeki sözcükler, mantıksal bir sıra izlemek yerine bilinçdışı psikolojik süreçlerle bir araya geldiği için insanı irkiltiyordu.
