folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sapphire HD 6990 Ekran Kartı [Soru?]



Sapphire HD 6990 Ekran Kartı [Soru?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    AMD'nin HD 6990 ekran kartı'nı almayı düşünüyoruz. Amacımız After Effect ve 3D çizimler için Render almak 

    Ekran kartını seçerken 512 Bit olmasını istemiştim, öyle sitesinde de o şekilde yazıyor fakat GPU-Z üzerinde ScreenShot'larda 256Bit gösteriyor ve Bellek miktarı 4GB iken orada 2GB olarak gösteriyor sebebi nedir ? almadan incelemek gerekiyor kartı.

    ScreenShot : http://www.legitreviews.com/images/reviews/1566/6990-gpuz.jpg

    Ekran Kartının Sitesi : http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1041&pid=1114&psn=&lid=1&leg=0

    Vatan Bilgisayardaki Sayfası : http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/sapphire-21193-00-40g-hd6990-gddr5-4gb-512bit-(256bitx2)-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=53330

    Sizce bu ekran kartının yerine başka ne alabiliriz.


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    Şöyle bir durum söz konusu onda.

    Ürünü listeye ekleyen adam 512 bit yazmış ama kartiki gpu'lu olduğu için 2*256 bit.

    Toplamını yazıp geçmiş akıllı arkadaş.

    Bende Ati 5970 var oda aynı şekilde iki gpu'lu. Her gpu 256bit.

     

     


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şöyle bir durum söz konusu onda.

    Ürünü listeye ekleyen adam 512 bit yazmış ama kartiki gpu'lu olduğu için 2*256 bit.

    Toplamını yazıp geçmiş akıllı arkadaş.

    Bende Ati 5970 var oda aynı şekilde iki gpu'lu. Her gpu 256bit.

     

     


    -----------------------------

    peki biz bu kartla çalışırken 2 GPU'da aynı anda çalışıp bize yeterli performansı vericekmi üstünde çalışılacak iş birazcık büyük :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    Program desteklerse iki gpu'da kullanılır diye biliyorum. Araştırmanda fayda var gibi :D


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------

    Program desteklerse iki gpu'da kullanılır diye biliyorum. Araştırmanda fayda var gibi :D


    -----------------------------

    ben direk aslında topladığım kasayı yazayım tam olsun belki daha iyi birşey yapan çıkabilir. :)

    İşlemci : 


    İntel Core i7 3930K (İntel)
    2011 Soket
    12 MB Cache Bellek
    3.2 Ghz (Turbo Boost 3.8 Ghz)

    Fiyat :  1.413 TL  - Vatan Bilgisayar 

    ___________________________________________________________________________________________

    Anakart : 

    Asus Rampage IV Extreme x79 İntel uyumlu anakart

    Özellikleri : Asus

    Fiyatı : 1.076 TL - Vatan Bilgisayar

    ___________________________________________________________________________________________

    RAM : 

    Corsair 

    4x4 GB(16GB Ram) - 1866Mhz

    Fiyatı : 441 TL - Vatan Bilgisayar

    ____________________________________________________________________________________________

    Ekran Kartı :

    Sapphire HD6990 - Sapphiretech

    4 GB Bellek
    512 bit

    Fiyatı : 1.762 TL - Vatan Bilgisayar

    _____________________________________________________________________________________________

    HDD : 

    SSD - Corsair Force 3 Series

    Fiyatı : 390 TL - Vatan Bilgisayar

    HDD : WD Caviar 2TB HDD

    Fiyatı : 325 TL - Vatan Bilgisayar

    _______________________________________________________________________________________________

     

    Hatasız Kod Olmaz... :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    aynısı var bende bi boka yaramıyor Nvidia chip setli almanı öneririm bunlarda istedigim performansı alamıyorum örnek nvidia ve atiyi call of blackopsta karşılaştır büyük farkı görürsün


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    Makina çok güzel.

    2 yıldır ati ekran kartı kullanıyorum. PC yi oyun ve medya aygıtı gibi (dizi,film vs) kullanmak için almıştım. Oyunlarda sürücü problemiyle karşılaşıyordum arasıra.

    Şu an oyun oynamadığım için performansını hiç bilmiyorum. Yapacağın işte sana sorun çıkarmayacaksa kullan derim.


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Mogollar bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynısı var bende bi boka yaramıyor Nvidia chip setli almanı öneririm bunlarda istedigim performansı alamıyorum örnek nvidia ve atiyi call of blackopsta karşılaştır büyük farkı görürsün


    -----------------------------

    Oyun oynamak için almıyorum makineyi iş için oturupta COD kuramam yani bu makine kesintisiz iş yapıcak Render almak için bize full performans gerekiyor.

     

     


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------

    Makina çok güzel.

    2 yıldır ati ekran kartı kullanıyorum. PC yi oyun ve medya aygıtı gibi (dizi,film vs) kullanmak için almıştım. Oyunlarda sürücü problemiyle karşılaşıyordum arasıra.

    Şu an oyun oynamadığım için performansını hiç bilmiyorum. Yapacağın işte sana sorun çıkarmayacaksa kullan derim.


    -----------------------------

    Makine güzel işte topladığım bu şekilde fakat bizim yapacağımız işten dolayı herşeyin hızlı olması gerekiyor makinede ekran kartı kafam takıldığı için sordum zaten


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    6990 yerine 7970 daha iyi gibim olur. Ayrica safiri tercih etme bence xfx daha iyidir benim kanaatimce.

    http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

    Max performans istiyosan 7970leri cross yaparsin canavar olur.

    Sahsen http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/asus-hd7970-dc2t-3gd5-hd7970-directcu-ii-top-gddr5-3gb-384bit-amd-radeon-dx111-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=59358 kullaniyorum canavar gibim masallah.

    Hem 7970ler 4k resi destekliyo + hdmi girisleri var.


    I find your lack of faith disturbing.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    6990 yerine 7970 daha iyi gibim olur. Ayrica safiri tercih etme bence xfx daha iyidir benim kanaatimce.

    http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

    Max performans istiyosan 7970leri cross yaparsin canavar olur.

    Sahsen http://www.vatanbilgisayar.com/Ekran%20Kart%C4%B1/asus-hd7970-dc2t-3gd5-hd7970-directcu-ii-top-gddr5-3gb-384bit-amd-radeon-dx111-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=59358 kullaniyorum canavar gibim masallah.

    Hem 7970ler 4k resi destekliyo + hdmi girisleri var.


    -----------------------------

    senin kullandığını alalım almasına'da CrossFire için okadar para yok malesf :( 1600x2 biraz yüksek :) tek olarak bunu aldığımda 6990'dan daha fazla performans ediceksem olabilir :)

     


    Hatasız Kod Olmaz... :)
Toplam Hit: 3338 Toplam Mesaj: 22