folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sapphire HD 6990 Ekran Kartı [Soru?]



Sapphire HD 6990 Ekran Kartı [Soru?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Anakart-İşlemci-Ram-SSD+HDD güzel ama madem bu parçalar iş amaçlı kullanılacak o zaman neden oyun oynamak için yapılmış bir AMD ekran kartı alınıyor Orada kendini bu konularda kanıtlamş Nvidia Quadro varken ?

    İş için kullanılacak grafik kartı bunlardan biri olmalı.

    PROFESSIONAL 3D GRAPHICS FOR WORKSTATIONS
    http://www.nvidia.com/object/workstation-solutions.html#
     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Bütçe kısıtlı ise işlemciyi amd ye çevirip ekran kartını nvidia çipsetli almak daha mantıklı duruyor. Amd nin de oldukça sağlam işlemcileri var ki bence yapacağınız işe daha uygun amd işlemciler. Ayrıca buradan para artacaktır bununla da nvidia çipsetli üst seviye kartlar tercih edilebilir.

    Ram de corsair de kingston da kullandım bana göre kingston hyperx ler daha performanslı gib duruyor Oc de de corsaire göre daha tatmin edici oldu benim için.

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    ne yapcan sen o kartları ? :|

    render mender quadro düşünsene hacı :)

    quadro ekran kartları bu iş için icat edildi.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    catlax bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne yapcan sen o kartları ? :|

    render mender quadro düşünsene hacı :)

    quadro ekran kartları bu iş için icat edildi.


    -----------------------------

    Aklın yolu bir :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    tabi yaa ne de olsa şirket veriyor parasını istediğin bilgisayarı topla amk :D

    2 adet NVIDIA GeForce GTX 680 al. SLI yap kullan birader, yada bu ekran kartının türevleri de olur yani :D


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    render yogunluklu olarak kullanacaksaniz ne ge force ne de radeon serisi size uygun degil.

    bu seriler oyun kartidir.

     

    alacaginiz ekran karti nvidia quaddro yada ati firegl serisi olmali.

    yada hic ugrasmayin yollayin render ciftliklerine halletsinler projeyi :)


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Ekran Kartı olarak oyun için olan ekran kartı seçtiğimden değil :)

    seçtik birşey fakat bu iş için önerisi olan varsa diye onu alabiliriz Quadro 4000'nede bakmıştım ama oraya eklemedim Quadro serisinden hangisini almak mantıklı olur masraf konusunda zaten bilgisayar 9000TL buldu sorun yok :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    sağlam power da aldınız dimi hacı

     


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Tnrsk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağlam power da aldınız dimi hacı

     


    -----------------------------

    1000W yetermi :) hocam kasa topluyorum oturupta 300-400W alcak değiliz :) benım seçtiğim ekran kartı ortalama 400W harcıyor :)


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    http://www.webdenal.com/pny-quadro-4000-2-gb-256bit-ddr5-16x_282626.html?ref=akakce&v=1.26 

    çizim için oyun açma ama =))


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
Toplam Hit: 3339 Toplam Mesaj: 22