Sarımsaklı Şampuan Kullanmak
-
JahR tarafından 12/Eki/14 23:56 tarihinde düzenlenmiştir
'Sarımsak' bir çok şeye iyi geliyormuş, ama 'Sarılsak' daha iyi gelir diye düşünüyorum... (duygusala bağladım.)
-
Ulan yakında cilde iyi geliyor diye bok aromalı krem çıkarırlarsa şaşırmayacağım.
-
peki ya bıyık için var mıdır cozum
-
bizim şampuan kokusuz tabiki öyle olsa söylerdim beyler. Yılan şeysini bende deniycem en kısa zamanda .F
-
dökülmeyi geçtim tepede kellik başladi ön taraflarda açik benim bioblas aldım 10 gün önce onu kullaniyorum sanmıyorum dökülmeyi önleyeceğini genç yaşta kel kalıyoz vay be
-
MaviGozluDev bunu yazdı
biraz daha dökülsün, borçlarda bitsin gidip saç ektircem :) :) kökten çözüm :)
Robinson 2 olup çıkıcan başımıza :D
Toplam Hit: 3159 Toplam Mesaj: 27
