Şarjlı Pil Tavsiyesi, Panasonic Eneloop Pro AA
-
-
Bim pili power hepsini tokatlamis dagilin .)
-
Hacılar bu şarjlı pili tavsiye olarak buraya paylaştıysam emin olun günlerce internette araştırma yapıp, çeşitli markaları denemiş ve mutlu sonuca ulaştığım için paylaşmışımdır.
Bu testlerin birçoğu ne yazıkki yeni pil alınıp yapılıyor. 2 ay kullanın, 20-30 defa doldur boşalt yapın bakalım sonuç nasıl oluyor.
Eneloop ile eneloop pro arasında 2 kat fark var diyebilirim.
-
logitech m185 kullanıyorum ben de. 2 3 ay önce ortatuş bozulunca çekmeceye attım. 6 yıldır falan kullanıyordum. 6 yılda 4 kere pil değiştirdim. alırken pilin markasına bile bakmadım 50 kuruş 1 liralık pil takıyodum aylarca gidiyordu. bittiğinde pili çıkarıp ısırıp koyunca bile 15 20 gün daha gidiyordu :)
başka şey için bilemem de fare için fareden fazla para verilmemeli pile bence.
-
joe_black bunu yazdı
logitech m185 kullanıyorum ben de. 2 3 ay önce ortatuş bozulunca çekmeceye attım. 6 yıldır falan kullanıyordum. 6 yılda 4 kere pil değiştirdim. alırken pilin markasına bile bakmadım 50 kuruş 1 liralık pil takıyodum aylarca gidiyordu. bittiğinde pili çıkarıp ısırıp koyunca bile 15 20 gün daha gidiyordu :)
başka şey için bilemem de fare için fareden fazla para verilmemeli pile bence.
Fare var fare var.
5000dpi 10tuslu programlanabilir, hafizali farenin şarjı 20saat gidiyor hocam.
-
https://www.youtube.com/watch?v=0A1GvQ40j0Q
Bonibon tarafından 20/Nis/19 23:32 tarihinde düzenlenmiştir -
Kaan bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
logitech m185 kullanıyorum ben de. 2 3 ay önce ortatuş bozulunca çekmeceye attım. 6 yıldır falan kullanıyordum. 6 yılda 4 kere pil değiştirdim. alırken pilin markasına bile bakmadım 50 kuruş 1 liralık pil takıyodum aylarca gidiyordu. bittiğinde pili çıkarıp ısırıp koyunca bile 15 20 gün daha gidiyordu :)
başka şey için bilemem de fare için fareden fazla para verilmemeli pile bence.
Fare var fare var.
5000dpi 10tuslu programlanabilir, hafizali farenin şarjı 20saat gidiyor hocam.
Doğrudur hocam ben hiç profesyonel işlerde kullanmadım.
şarjlı almak alırken de fazla para vermek mecburiyetindesiniz o zaman
-
Bonibon bunu yazdı
ne güzel test etmiş yâ.
Fiyat/Performans ile fiyattan bağımsız En iyi performans arasında, farklı Amper'lerde şarj/deşarj test edildiğinde sıralama bâyâ değişiyor.
Bir de bu testin aynısının, standart Kullanıma bağlı olarak 3-6-.. Ay gibi farklı zaman aralıklarından sonra yapılan test sonuçlarını görmekte, şahâne olurdu.
-
varta şarjlı pil aldım ( 2700 Mah yazıyor üzerinde) mikrosoft mouse'um için,25-30 günde bir pil değiştiriyorsun... daha öncesinde Duracell'lere verdiğim paranın haddi hesabı yok :) ( bir Mouse parası vermişimdir)
Mikrosoft Mouse'u ilk kullanmaya başladığımda en az 2 ay pil istemiyordu canı
Öğrendiğim şu oldu mouse ihtiyarladıkça daha çok pil yiyor,yani mevzu sadece pil kalitesiyle alakalı değil
Bende Mikrosoft mause'u emekliye ayırıp bir Logitech (m325) kablosuz orta düzey mouse bir tane gene orta düzey oyuncu (a4) mouse'u alıp yoluma devam ettim...
3 ay falan oldu Logitech pil falan istemiyor hafifler işlerde ve uzaktan kumanda niyetine kullanıyorum...
Uzun saatler masa başında çalışıyor veya oyun oynuyorsanız bir tane KABLOLU oyuncu mause'u alın rahat edin...pille şarjla falan uğraşmayın
-
RitmFarbRacourci bunu yazdıBonibon bunu yazdı
ne güzel test etmiş yâ.
Fiyat/Performans ile fiyattan bağımsız En iyi performans arasında, farklı Amper'lerde şarj/deşarj test edildiğinde sıralama bâyâ değişiyor.
Bir de bu testin aynısının, standart Kullanıma bağlı olarak 3-6-.. Ay gibi farklı zaman aralıklarından sonra yapılan test sonuçlarını görmekte, şahâne olurdu.
Bu adamın bütün videoları böyle kaliteli hocam adam süper duzenekler kurup bilimsel test ediyor resmen
