Şarjlı Piller
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
en iyileri hangisidir yahu ? Böyle boşta dururken şarj yemeyen cinsten olanlardan ?
-----------------------------piller makinede kaldığı sürece boşalır çünkü devamlı akım akıyor çook başıma geldi çok pilim çöpe gitti bu yüzden kullanmadığın zmanlarda çıkar bence
pillere gelince gp iyidir ama kendi makinesi ile
-----------------------------sony nin vardı böle yeşilimsi pilleri boşta dururken bitirmiyor kendini diye sölemişti bizim fotoğrafçı bide sony olunca içim ısındı kullandınız mı acaba ?
-----------------------------boşta durduğu zaman bitirmez makineye takılı kaldığında bitirir pillere gelince varta ve duracell kullanıyoruz şirkette
-----------------------------Normal şarjlı piller bota dururken biter. Arkadaşın dediği piller hibrit pil diye geçiyor. Alkalin piller gibi boşta dururken bitmiyorlar. Hatta bu pilleri ilk satın aldığında alete takıp çalıştırabilirsin. Ama normal şarjlı pilleri önce şarj etmen gerekir. Biçok markanın var böyle pilleri ama ben uniross marka kullanıyorum ve çok memnunum.

-
d
-----------------------------
Normal şarjlı piller bota dururken biter. Arkadaşın dediği piller hibrit pil diye geçiyor. Alkalin piller gibi boşta dururken bitmiyorlar. Hatta bu pilleri ilk satın aldığında alete takıp çalıştırabilirsin. Ama normal şarjlı pilleri önce şarj etmen gerekir. Biçok markanın var böyle pilleri ama ben uniross marka kullanıyorum ve çok memnunum.
-----------------------------hocam makinada takılı iken kendi kendini tüketmiyor dimi bu piller .
-
her i,kside 16 saat diyor ama 16 saatte kadar o piller kesin alev alır pilleri 6 saat sonra şarjdan çıkarında ne şarj makinasına dokunabiliyorum ne de pillere çok sıcak oluyorlar
-
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
d
-----------------------------
Normal şarjlı piller bota dururken biter. Arkadaşın dediği piller hibrit pil diye geçiyor. Alkalin piller gibi boşta dururken bitmiyorlar. Hatta bu pilleri ilk satın aldığında alete takıp çalıştırabilirsin. Ama normal şarjlı pilleri önce şarj etmen gerekir. Biçok markanın var böyle pilleri ama ben uniross marka kullanıyorum ve çok memnunum.
-----------------------------hocam makinada takılı iken kendi kendini tüketmiyor dimi bu piller .
-----------------------------Piller tüketmiyorda makina tüketiyor =) makina kapalıyken bile az bir miktar akım çekiyor yani içinde alkalin pil bile olsa uzun süre öyle kalınca biter.
Şöyle anlatayım sana. Bende hem Ni-MH (yani normal şarjlı pil) var hemde bu resimdeki piller. Normal pilleri şarj edip takıyorum alete birkaç resim çekip kapatıyorum. Bir hafta sonra lazım oluyo ama makina açılmıyo bile. Diğer pillerde ise aynı durumda makinayı açıp resim çekebiliyorum.
Ama sen dersenki ben fotoğrafçıyım,bir başladımmı bir sürü resim çekiyorum diye işine yaramayabilir. Çünkü bu hibrit piller 2100 mAh piyasada 3000 mAh normal şarjlı piller var. Anı fotoğrafı çekiyorum dersen bunlar ideal.
-
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
d
-----------------------------
Normal şarjlı piller bota dururken biter. Arkadaşın dediği piller hibrit pil diye geçiyor. Alkalin piller gibi boşta dururken bitmiyorlar. Hatta bu pilleri ilk satın aldığında alete takıp çalıştırabilirsin. Ama normal şarjlı pilleri önce şarj etmen gerekir. Biçok markanın var böyle pilleri ama ben uniross marka kullanıyorum ve çok memnunum.
-----------------------------hocam makinada takılı iken kendi kendini tüketmiyor dimi bu piller .
-----------------------------Piller tüketmiyorda makina tüketiyor =) makina kapalıyken bile az bir miktar akım çekiyor yani içinde alkalin pil bile olsa uzun süre öyle kalınca biter.
Şöyle anlatayım sana. Bende hem Ni-MH (yani normal şarjlı pil) var hemde bu resimdeki piller. Normal pilleri şarj edip takıyorum alete birkaç resim çekip kapatıyorum. Bir hafta sonra lazım oluyo ama makina açılmıyo bile. Diğer pillerde ise aynı durumda makinayı açıp resim çekebiliyorum.
Ama sen dersenki ben fotoğrafçıyım,bir başladımmı bir sürü resim çekiyorum diye işine yaramayabilir. Çünkü bu hibrit piller 2100 mAh piyasada 3000 mAh normal şarjlı piller var. Anı fotoğrafı çekiyorum dersen bunlar ideal.
-----------------------------anladım hocam teşekkürler . bir de son sorum olacak . bu pilleri aldım diyelim bunun şarj aletiyle başka şarjlı pilleri de şarj edebilirmiyiz . bunun pilleri 2100 mh mesela 2 tanede 2700 mh pil aldım bu pilleri bu aletle şarj edebilir miyim ? Bi sorun çıkartır mı?
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
her i,kside 16 saat diyor ama 16 saatte kadar o piller kesin alev alır pilleri 6 saat sonra şarjdan çıkarında ne şarj makinasına dokunabiliyorum ne de pillere çok sıcak oluyorlar
-----------------------------Dostum bu şarj süresini şöyle hesaplayabilirsin. Diyelim elindeki piller 2000mAh bu durumda bu piller 200 mA akım ile 14 saatte tam şarj olur, yada 400 mA akım ile 7 saatte, 100 mA ile 28 saatte. Yani pillerinin mAH değerini 10 a bölünce 14 saatteki akıtman gereken akımı buluyosun.
Elindeki şarj aletinin verdiği akım değeri üzerinde yazar. O akım değerine göre orantı yolu ile kaç saatte şarj olacağını bulabilirsin.
-
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
CnqZ bunu yazdı:
-----------------------------
d
-----------------------------
Normal şarjlı piller bota dururken biter. Arkadaşın dediği piller hibrit pil diye geçiyor. Alkalin piller gibi boşta dururken bitmiyorlar. Hatta bu pilleri ilk satın aldığında alete takıp çalıştırabilirsin. Ama normal şarjlı pilleri önce şarj etmen gerekir. Biçok markanın var böyle pilleri ama ben uniross marka kullanıyorum ve çok memnunum.
-----------------------------hocam makinada takılı iken kendi kendini tüketmiyor dimi bu piller .
-----------------------------Piller tüketmiyorda makina tüketiyor =) makina kapalıyken bile az bir miktar akım çekiyor yani içinde alkalin pil bile olsa uzun süre öyle kalınca biter.
Şöyle anlatayım sana. Bende hem Ni-MH (yani normal şarjlı pil) var hemde bu resimdeki piller. Normal pilleri şarj edip takıyorum alete birkaç resim çekip kapatıyorum. Bir hafta sonra lazım oluyo ama makina açılmıyo bile. Diğer pillerde ise aynı durumda makinayı açıp resim çekebiliyorum.
Ama sen dersenki ben fotoğrafçıyım,bir başladımmı bir sürü resim çekiyorum diye işine yaramayabilir. Çünkü bu hibrit piller 2100 mAh piyasada 3000 mAh normal şarjlı piller var. Anı fotoğrafı çekiyorum dersen bunlar ideal.
-----------------------------anladım hocam teşekkürler . bir de son sorum olacak . bu pilleri aldım diyelim bunun şarj aletiyle başka şarjlı pilleri de şarj edebilirmiyiz . bunun pilleri 2100 mh mesela 2 tanede 2700 mh pil aldım bu pilleri bu aletle şarj edebilir miyim ? Bi sorun çıkartır mı?
-----------------------------Edebilirsin tabiki. Sadece farklı akım değerindeki pilleri aynı anda şarj etme yeter. Hatta bu piller 4lü paket + şarj aleti olarak satılıyodu ben öyle aldım gece takınca sabaha doluyor. Belkide daha erken doluyor ama ben dikkat etmedim makina kendini kapatıyor şarj olunca :)
